Tommeliten Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Har fått kjøpt senkefjærer nå... Var tilbud på eiker motorshop.. Alle senkesett (egentlig tror jeg det er bare fjærer da de selger til en prisen) til 998,-..... Så eg flesket til... De er vel i hus i løpet av uken... Så blir det vel montering når det blir ledig tid.... Men må vel også kjøpe inn sånn verktøy til å klemme sammen fjærene ved montering... Noen som vet hvor jeg kan finne det billig? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Tommeliten Men må vel også kjøpe inn sånn verktøy til å klemme sammen fjærene ved montering... Noen som vet hvor jeg kan finne det billig? Biltema Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Då blir det nok en tur på biltema imorgen :D Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Tommeliten Har fått kjøpt senkefjærer nå... Var tilbud på eiker motorshop.. Alle senkesett (egentlig tror jeg det er bare fjærer da de selger til en prisen) til 998,-..... Så eg flesket til... De er vel i hus i løpet av uken... billig? Var på Eiker sine sider å tittet jeg, fant ikke noen fjører til den prisen du nevner. Hva slags merke og senkingsgrad er det? Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Det stod ikke på den listen, nei.. men jeg fant en annen liste på siden dems faktisk..... Men siden jeg ikke så noe på den første listen, så ringte jeg de. Og joda de hadde et på lager.. Uansett så var ALLE på tilbud(til den prisen), så de.. Fikk ikke med meg hvilke merke det var faktisk, men de senket 40mm Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Da var senkefjærene endelig kommet i hus.. Må ha nye felger også nå, etter at jeg kantkjørte den vesle stålfelgen på glatten. Så de blir vel montert etter at de er kommet på bilen... Skiftet også termostat her i forrige uke var det vel... Så nå er endelig temperaturen stabil igjen :) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Hvor mye senker de? er ikke mondeo høyere forran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by suoermann Hvor mye senker de? er ikke mondeo høyere forran? Les før du spørr da Supermann, 2 meldinger over ditt spøsmål sier han: Originally posted by Tommeliten bla bla bla ....Fikk ikke med meg hvilke merke det var faktisk, men de senket 40mm Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 ok sorry. gikk litt fort se. men mondeo er høyere forran? (er det lovlig å senke bare en aksel?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by suoermann ok sorry. gikk litt fort se. men mondeo er høyere forran? (er det lovlig å senke bare en aksel?) Du spurte jo om akkurat det samme i DENNE TRÅDEN OGSÅ og Zetec svarte deg: Originally posted by Zetec Det er ikke lov å senke bilen på bare en aksel. Skal bilen senkes skal hele bilen senkes. Noen er også rimelig strenge på at det skal være det samme senkesettet allover. Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 ok sorry, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Var og hentet forsterkeren min idag... Og det ble trøkk i bilen ja :D Må ta meg tid til å stille inn lyden litt, men er lovende... Det eneste kjipe er at lysene dimmes i takt med bassen.. Så jeg skal kjøpe en kondensator og se hvor mye det hjelper, i første omgang ihvertfall.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Tommeliten Var og hentet forsterkeren min idag... Og det ble trøkk i bilen ja :D Må ta meg tid til å stille inn lyden litt, men er lovende... Det eneste kjipe er at lysene dimmes i takt med bassen.. Så jeg skal kjøpe en kondensator og se hvor mye det hjelper, i første omgang ihvertfall.... Kondensator kommer sannsynligvis ikke til å hjelpe en dritt hehe.. Jeg har hatt 4 forsterkere i min mondeo, med 10 lykter foran på bilen, ingen blinket. (550 watt lys) MEN skikkelig batteri, og skikkelig kabling og jording hjelper bra på. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Trodde kondensator ville hjelpe noe jeg.. så tenkte jeg at jeg kunne ta batteriet etterhvert.... Kablingen mener jeg skal være grei... Noen tips om et batteri som vil duge og kanskje ikke koste for mye? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Tommeliten Trodde kondensator ville hjelpe noe jeg.. så tenkte jeg at jeg kunne ta batteriet etterhvert.... Kablingen mener jeg skal være grei... Noen tips om et batteri som vil duge og kanskje ikke koste for mye? Snakk med Autod om Odyssey batterier, evt bilradiospesialisten og div andre om Maxxima.. Selger batterier jeg også, men har ikke peil på hva de koster enda, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg