Gå til innhold

GLAD eier av en 76mod Kadett C

Ranger emnet


Precious

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Precious

Jeg har den rareste vinduspylinga EVER!!

 

Skjønte ikke en dritt hvordan den fungerte når jeg kjørte bilen hjem, men så ut som det manglet en knapp på armen til blinklysa mine.

 

Etter å ha kikka litt etter fant jeg en ekstra pedal til venstre for koblingspedalen, og det er pumping av spylerveske!!!!!

 

Dette kan da umulig være originalt vel? :D

 

Satt på vinterdekka som fulgte med også, som dere ser på bilde er det noen gamle Opel motorsport stålfelger. Men dimmensjoner er HELE 145/13 :D

 

Var nok vanlig på den tida det. :D Hadde det på cortinaen min. Trådde jeg hardt nok på pumpa, så spylte jeg frontruta til bilen bak:D Nice kadett btw! Antar du skal skifte farge?

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

 

Var nok vanlig på den tida det. :D Hadde det på cortinaen min. Trådde jeg hardt nok på pumpa, så spylte jeg frontruta til bilen bak:D Nice kadett btw! Antar du skal skifte farge?

 

I første omgang så har jeg ikke planlagt å skifte farge, da er den forholdsvis fin i lakken, men trenger litt flekking her og der. Blant annet fronten på panseret. Også har den to helt nye framskjermer. Så for å spare litt penger til noe annet og arbeidstimer så tenkte jeg å beholde fargen.

 

Men har problemer med å finne felger og farge på felger som vil passe til den grønnfargen.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Nå er det ikke lenge til sommerfelgtider og jeg har lyst på noen fete felger.

 

Jeg har bestemt meg for å gå for stilen små og breie felger, så 8x13" høres ut som en perfekt dimmensjon. Kjøre på 195/50 eller 205/45... jeg er ikke så sikker hva som blir best for har ingen erfaringer.

 

Jeg trenger hjelp til forslag på felger og hittil har jeg kommet fram med disse:

 

AllyCat 8x13" (låner bilde av OleVik)

avatar.php?userid=3070&dateline=1092399336

siden.jpg

 

BBS 8x13" (låner bilde av DingleVims)

HPIM1439web.jpg

 

Polo4RS3 (bruker på forumet sine,låner oxo bilde fra han)

477643_24_full.jpg

 

Kommer flere ting og tang, men hva syns dere?

Bilen beholder originalfargen og jeg trenger fete felger til disse. Gjerne lakkerte felger om det blir bedre.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om du har lagt ut feil bilde jeg, men de som du har lagt ut med overskrift: Compomotive MO heter ATS Stern (også kalt ATS Classic)

 

Compomotive MO i 8x15" et 25 ser slik ut:

 

Kadett017.jpg

 

jeg synes du skal gå for de allycat felgene med 195/45 eller 50 gummi.

kan være litt vanskelig og få tak i lavprofil til 13",

men 195/45 har jeg sett flere som selger

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.JPG

 

2.JPG

 

Disse skal jeg ha på city'en min til våren, akuratt sandblåst og nylakkert nå. 8x13 bredda sr felger.......

 

Men det får du ikke ha da :D litt "blurrete" kvalitet på bildet men, Du får ta og få tak i noen 8x13 ats classic, det er fine hjul på kadett

 

*og nei det er ikke vanskelig og få tak i lav profil til 13, var på den første dekk sjappa her jeg bor og dette er jaggu ett lite høl, Skaffer 175-50 de, som jeg skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår