Gå til innhold

GLAD eier av en 76mod Kadett C

Ranger emnet


Precious

Anbefalte innlegg

Originally posted by MrKadett

OG nei du har vel ikke akuratt noen motorsport felger, Kryss felger / SR felger, Aldri hørt noe om at de er blitt brukt i motorsport:D

 

Samma det, de ekke noe fine i den stand de er nå alikevel, og med en bredde på 145mm er det ikke mye å spare på. men greit å hvite at det ikke er motorsport felger for da slipper jeg si feil hele tida, var bare det selgern fortalte meg.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takktakk folkens, føler selv at jeg gjorde et godt kjøp :)

 

Begynner å kjenne kadetten litt også nå, og det er ganske moro selv med 1200cc motor.

 

Ellers er jeg litt redd for merkelig lyder ennå, og ikke minst redd for å ta kverken på motoren eller bakstillinga.

 

Ellers funkern fint når det er regner ute også hadde vi en morgen med speilblanke veier med is. Det føltes ut som jeg hadde WAY TOO MUCH HORSES fordi jeg hadde sommerdekk bak.

 

Jeg kommer mest sannsynlig til å beholde fargen, er mye mindre stress å lakkere den i samme farge og eneste ulempen jeg ser med den fargen er at jeg er ganske godt synlig.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Precious

Km.stand: Uvisst, men av en merkelig grunn viser målern 813000km

 

kan garantere deg at km stand din ikke visr det da det kun er 5 tall i instrumenta på kadett c...

 

fot pedal på spylerveska var orginalt fram til 76, i 77 kom elektronisk... skal du ha det må du bytte ledningsnett, vindusviskermotor og mest sansynlig varme apparat vifta..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KadettC

 

kan garantere deg at km stand din ikke visr det da det kun er 5 tall i instrumenta på kadett c...

 

fot pedal på spylerveska var orginalt fram til 76, i 77 kom elektronisk... skal du ha det må du bytte ledningsnett, vindusviskermotor og mest sansynlig varme apparat vifta..

 

Blei litt forvirra når jeg kikka, men stemmer som du sier så jeg forandra det litt. Kan oppdatere seinere med den virkelig km.standen per dags dato ;)

 

Ellers viser det seg at bilen er grisemorsom å kjøre på vinter, men fortsatt litt uvante lyder. Tror jeg må bytte ytre bærkuler snart, klakkrer en del gitt.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Ellers viser det seg at bilen er grisemorsom å kjøre på vinter, men fortsatt litt uvante lyder. Tror jeg må bytte ytre bærkuler snart, klakkrer en del gitt.

 

Noe jeg ikke har fått med meg? ytre bærekule på Kadett C?

Det er vell øvre og nedre bærekule...

Har aldri byttet nedre før, men har byttet øvrekule da den klakket slik som du sa..

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KadettC16v

 

Noe jeg ikke har fått med meg? ytre bærekule på Kadett C?

Det er vell øvre og nedre bærekule...

Har aldri byttet nedre før, men har byttet øvrekule da den klakket slik som du sa..

 

Da er det sikkert det jeg mente, er ikke så flink på disse bilene ennå.

 

Originally posted by Mark1

Tror ikke du skal bry deg om de bærekulene før til sommern jeg roy =)

 

Skjer ikke så mye farlig akkurat, men kjekt å vite hva som skjer.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KadettC16v

 

Noe jeg ikke har fått med meg? ytre bærekule på Kadett C?

Det er vell øvre og nedre bærekule...

Har aldri byttet nedre før, men har byttet øvrekule da den klakket slik som du sa..

 

Da er det sikkert det jeg mente, er ikke så flink på disse bilene ennå, men var den problematisk å bytte?

 

Originally posted by Mark1

Tror ikke du skal bry deg om de bærekulene før til sommern jeg roy =)

 

Skjer ikke så mye farlig akkurat, men kjekt å vite hva som skjer.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår