Cozzie Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Surfa litt i dag, og møtte på en Golf mk2 1.8 Sport. Hvilken motor er dette? Hva står sport for? En interiør/eksteriørpakke? Hvor mange gamp har denne motoren? Tåler den en del trimming? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 sport er vel såvidt JEG vet en GTI uten gti motor ;) 90 hester, men gti interiør og litt sånt.. den er veldig trimvennlig, det er bare å bytte motor ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by hfracing den er veldig trimvennlig, det er bare å bytte motor ;) Hvorfor bytte motor når den er trimvennlig?:confused: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by LupoB0Y Hvorfor bytte motor når den er trimvennlig?:confused: Bilen er trimvennlig, ikke motoren ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by Loppa Bilen er trimvennlig, ikke motoren ;) Hvordan trimmer man bilen, og ikke motoren? ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 sånn som du gjør ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by LupoB0Y Hvordan trimmer man bilen, og ikke motoren? ;) Ved å bytte motor? Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by hfracing sånn som du gjør ;) haha, frekk eller? veit hvor du bor ;) :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by LupoB0Y haha, frekk eller? veit hvor du bor ;) :D imstupid doh Duplogutten har nok ikke fått sin daglige dose koffein enda tenker jeg.... :???: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 zZzzzZZzzchicken that`s right Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Er 97 hk i noen av de tror jeg.... Pga at det er innsprut og ikke forgasser. Mener å ha lest noe om det når jeg hadde GTI for 5 år siden så mulig jeg tar feil..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Golf Gt og Golf Sport er vel nesten det samme? Det er 90 hk motor (samme som i 90hk 1,8i) men, med GTI interiør og Gti bremser etc.. Sikkert noe med utseende også, som f.eks leppe, grill osv. Orginalt da :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by Jonte Golf Gt og Golf Sport er vel nesten det samme? Det er 90 hk motor (samme som i 90hk 1,8i) men, med GTI interiør og Gti bremser etc.. Sikkert noe med utseende også, som f.eks leppe, grill osv. Orginalt da :) GT er en GTI uten GTI motor men med alt annet likt (ikke solgt noe særlig i norge) Sport er vel en vanlig 1.8 med litt mer "sportslige" stoler,reflex i sidelistene og litt annet dill Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by nitewlkr GT er en GTI uten GTI motor men med alt annet likt (ikke solgt noe særlig i norge) Sport er vel en vanlig 1.8 med litt mer "sportslige" stoler,reflex i sidelistene og litt annet dill Riktig, bortsett fra Sport, som ikke har noe mer sportslige seter enn en C/CL, hva som er ekstra vet jeg ikke, men kan tenke meg smådill som midtkonsoll og sigarettenner, osv. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg