fillern Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 jaha , men han duden kjørte nesten Rally , med blålysa på :S:S.... Det hender at det haster i enkelte saker der også. Så de har full anledning til å kjøre utrykning. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Det hender at det haster i enkelte saker der også. Så de har full anledning til å kjøre utrykning. Er jo en grunn til at de har fått satt inn lysa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Kan bekrefte at den grå SAAB 9-3 AX88xxx og den senkete Peugeot406en med felger fortsatt er høyst aktive på E6 gjennom Akershus syd. Har hatt ublide møter med dem den siste tida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Husk at det i påskeferien er en stor del høyere beredskap på UP-siden av politiet! God påske!!!:) Her venter UP på deg - VG Nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikky Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hører snakk om en RS4/S4 med masse krefter og en ekstrem sjåfør på E18 i strekning porsgrunn - larvik eller noe sånt, noe som kan bekrefte ? :) Hadde en bekjent som blei stoppa, da han faktisk prøvde å kjøre fra den. Men han blei visst skuffa.. :P Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Tipper du snakker om den nye Rs6/s6 som går i Porsgrunnsområdet? Tar jeg ikke feil er den grå ellernoe sånt. :) Grom bil. Tviler ikke på om han kjører den strekninga, med en sånn bil. Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Tipper du snakker om den nye Rs6/s6 som går i Porsgrunnsområdet? Tar jeg ikke feil er den grå ellernoe sånt. :) Grom bil. Tviler ikke på om han kjører den strekninga, med en sånn bil. Snuten koser seg de ja:). Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Kan noen forklare meg hvordan jeg får bildenen jeg har lagt inn i albumet, ut i innlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MyBigMouth Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Blir litt tåpelig å bla igjennom 35 sider helt tilbake til 04, så spør heller... Hvilke biler er det som kjører i agderområdene, spesielt rundt Kristiansand/Søgne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Spotta en 200sx ble stoppet av den mørkeblå svarte? volvo S60/80'n som patrulerer E6 rundt Oslo.... Like før Gardermoen avkjøringa nord for Oslo... At dem ikke kan legge ressursene sine andre steder.... :flushit: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Ingen som har spotta noen UP i sommer da? Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Ingen som har spotta noen UP i sommer da? Joda. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Spotta en 200sx ble stoppet av den mørkeblå svarte? volvo S60/80'n som patrulerer E6 rundt Oslo.... Like før Gardermoen avkjøringa nord for Oslo... At dem ikke kan legge ressursene sine andre steder.... :flushit: Svart Volvo S60 er det. Noen sier det er en S60R, men vet ikke helt. Kompis ble tatt av den.. mista lappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Og by the way....ser du en BMW 760iL(Bondevik tralla)så forsøk å legg deg heeelt oppi ræva på den....hehe. tar ca 20 sek, så ser du et par xenon lys som sladder og herjer bak deg, de gutta i den følgebilen(sort 5-serie) er helt nuts. De er som regel noen hundre meter unna, og i det en potensiell "Al Qaida bil" kommer i nærheten av vår kjære statsloff så gjør de ABSOLUTT alt for å presse seg mellom deg og 760`n. prøv selv:D Det har jeg gjort.. De jævla xenon lysa kom fort som faen og prøvde og presse seg imellom xD hehe :P haha.. men han klarte det ikke og de fikk panikk.. haha.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Svart Volvo S60 er det. Noen sier det er en S60R, men vet ikke helt. Kompis ble tatt av den.. mista lappen. Ja, den så litt R ut for å si den sånn. T5 2liter T5 2.5liter muligens, over 200hk i den tror jeg. Får vi tak i reg nummer på den kan vi jo sjekke mekonomen registeret. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg