Revell Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 politiet i Telemark har fått nye biler 97 Ford Mondeo(hvit) 06 Nissan Primera STV(grå) 00 Nissan Primera STI(grønn) 97 Bmw 320 (blå)usikker på om dette er en sivil bil, men den har blå strober i grillen foran. Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 sivil saab i trondheim. kjedlig att jeg ikke fikk med reg nr.;/ Kan det være denne?? Spotta i Fjordgata, Trondheim, 3. juli klokka 15.57: Grå SAAB 9-3, reg. VF74627 i full utrykning sammen med den nye uniformerte kommandobilen; Toyota LandCruiser. Saaben hadde 4 blåblink på fangeren foran og 2/3 bak.. Kjørte med saftblander på taket.. Senere på kvelden så jeg to uniformerte Volvo XC70 utenfor Ila Kirke.. De søkte med hunder i området rundt kirka. Noen som vet noe?? Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Ja, hvis ikke hukommelsen min er helt på bærtur så er det reg.nummeret til saab'en på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 er nokk den ja:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Tok disse bildene her om dagen ned hos ferno norden: Bildene fjernet etter ønske fra Ferno Norden, beklager at dette ikke skulle komme ut enda ! Har også oppdatert denne siden med bilder av sivilbiler Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 oppfordrer alle som kan til å knuse glassflasker og spre skruer og skarpe gjenstander i svingen på påkjøringen ved løvenstad før rælingstunellen. De som gjør dette er med på å ta hjula på en mørk blå eller svart S60 som står parkert i grøfta i innerkant av svingen der ca hver dag...som sikkert har tatt over 20 lapper bare i år =S Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Tok disse bildene her om dagen ned hos ferno norden Disse 2 Audiene går for tiden i Skien/Porsgrunns området om dagen! Spotta den ene i veikanten i påkjørsel til e18 ved Moheim/Porsgrunn! :hellothere: Eller 2 helt identiske iallefall! Watch out! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Tok disse bildene her om dagen ned hos ferno norden Disse 2 Audiene går for tiden i Skien/Porsgrunns området om dagen! Spotta den ene i veikanten i påkjørsel til e18 ved Moheim/Porsgrunn! :hellothere: Eller 2 helt identiske iallefall! Watch out! Tror ikke det er de to... Den ene er registrert her i Trondheim (VF), så jeg antar den er på vei opp hit! Men det er nok noen tilsvarende du har sett je Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Trodde egentlig man fikk neste nr i rekken uansett hvor man registrerer i landet idag jeg men?? Iallefall helt identiske biler!!! Politiet ar vel en deal med Audi eller noe?? :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Disse to audiene er videobiler til up, masse nytt videoustyr. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 hehe enig med at dem kan holde seg til et bilmerke! Er vel sikkert en grunn tel at dem faktisk IKKE gjør det :P... hehe.. forvirrendes :drunk: Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 De velger ut i fra de 10-15 mest solgte bilmodellene til sivilbilene, men vanlige patruljebiler blir valgt ut etter anbud fra de forskjellige bilimportørene. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Legg merke til at bildene av audiene er tatt ved to forskjellige tider, og det er tre forskjellige biler. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Får melde om en Mondeo med 2 blå 1000 metere i grillen jeg da som stoppet meg på øvere rælingsvei i sta. Lett å kjenne igjen med 2 store Hella rally blue eller hva dem heter i grillen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Spotta en hvit sivil Mercedes-Benz Gelëndewagen utenfor sentrum politistasjon i går rundt klokka 2. Sto i et lyskryss og venta på grønt. Tror den var DJ eller DK regga. Kjennetegn: MANGE!!! -Masse antenner bak. Malplasserte blå blitz-lamper langs sida på bilen. Det var også plassert hvite blålys foran, under hovedlysene. Tror denne tilhører antiterror eller noe sånn. Mener å ha sett tlsvarende på TV i forbindelse med NokAs-saken. Kjørt rundt på fangene, og ettersom han ene NokAs kisen sitter fengsla i Trondheim, så kan det jo være det... Noen som vet?? Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg