saab9000 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Så en ny sivil bil i Skien(Telemark) . Og det er en volvo V70 - Hvit. Har ikke reg nummer. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hvit toyota carina mod 93-96 enplass.. reg nr: yt28226 går i harstad å omeng. sett utafor harstad politistasjon opptil fleire ganga. xtra lys å blåe lys gjemt i grillen. bakruta, å sota bakrute. masse antenne på taket. Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Up biler i Oslo. De digger toyota her gitt. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 HER er mitt bidrag til up biler fra distriktet kiddie Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tercel Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Sivilbiler i Karmøy / Haugesund : Sølvgrå mercedes stasjonsvogn (blålys i grillen. detta e ikkje purk,det er en utrykkings bil for en lege på karmøy Siter 99 vw passat 91 mercedes 190e 83 toyota tercel 89 mercedes 230 ce 2.3 16v(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Ble stoppa av en mørkeblå VW Passat 2.0l TDI, han hadde hatt 205 på nåla da jeg bremsa.. Vær litt ops på den, fra sollihøgda -> hønefoss (E16) .. Mørkeblå, han har ikkeno politiutstyr i bilen. Denne kan jeg bekrefte,, den overrasket meg med blålysa noen mil nord for tynset Rv3 (kvikneskogen) i november 2006 fikk litt panikk der jeg lå å "daffa" i Østerdalstempo hehe :) Men han hadde heldigvis annet å gjøre enn å stoppe meg :) Om det er samme bil vet jeg ikke men det var en Vw Passat TDI 05-06 modell, Mørk blå metallic, med skiboks på taket. Sota ruter hvis jeg ikke husker feil... Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Obs Obs alle som kjører i Vesterålen 2 splitter nye Up biler Nettopp spotted på Sortland. Begge er svart/mørkeblå Stasjonsvogner merke Ford Monde. Diskre med sota ruter og kun 1 antenne. Blålys i grillen, kamera, farts kalkulerer osv. ER det en mondeo, chillll. Skal skaffe bilder og reg Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 PASS PÅ : OSLO !!! 2006 Modell Golf 5, mørkeblå sota bakvinduer, xenonlys, ellers ganske orginal. Reg.nr var BR 28... Ga meg en heftig bot istad iallefal..... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x1co Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Nettopp stoppa av en Hvit volvo 740 med blålys i grillen i haugesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Kan nevne at hele Up i Oslo går snart over til VW.. dvs passat, golf, touran osv. Vent å se ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 up distriktet som jobber fra oslo til kristinasand går over til passat for det meste, snakket med datteren til en up betjent her om dagen. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Kan nevne at hele Up i Oslo går snart over til VW.. dvs passat, golf, touran osv. Vent å se ;) Helvete assa, blir vanskeligere å se dem nå.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Her i Tromsø er ikke den mest kjente sivilbilen så sivil. Impreza WRX stv,sølvfarget :P Tror det er eagleeye.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Nei.. Blir like vanskelig å spotte som Toyota Avensisine som de bruker nå.. De ser man med en gang.. passat=Sota vinduer og merkelig tåkelys hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Vet ikke om det har blitt nevn tidligere, men trodde den sølvgrå WRX'n til politiet i tr.heim var taket og vraket? Uansett så kan jeg nevnte at den mørk blå impreza'n er emblemfri og ser ut som hvilken som helst 1.6, har sett den noen ganger på cha.. Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg