Colli Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Så denne patruljere Innheredsveien i ettermiddag. Passet på at ingen brukte kollektivfeltet osv. Dette er en av de letteste sivilbilene å avsløre:)... Legg spesielt merke til de veldig BLÅ blinklysene:hammer og de 6 antennene :fingers:. Jeg lånte bildene fra http://home.no.net/erikhl/Index.html (håper det går bra) Så også en GRÅ Mondeo stv, med noen VELDIG blå tusenmetre kjøre ned i parkeringskjelleren på politihuset.. Så ikke reg.nr. Står han på handikapp parking space eller er det bare jeg som drømmer? :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Denne Peugoten sto på Esso på Røa i går, var på jobb da jeg spottet den. Kjørte opp foran den med bilen og tok seff bilde med mobilen, så ikke da at det satt to karer inni den hhe sota vinduer. De stirra fælt hehe.. Men den bilen lyser det jo sivil laaaaaaaaaaang vei Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kli_Norway Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Denne Peugoten sto på Esso på Røa i går, var på jobb da jeg spottet den. Kjørte opp foran den med bilen og tok seff bilde med mobilen, så ikke da at det satt to karer inni den hhe sota vinduer. De stirra fælt hehe.. Men den bilen lyser det jo sivil laaaaaaaaaaang vei Tror dere er en smule paranoide her :) Den der bilen har ikke noe med Politiet å gjøre!!:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Tror dere er en smule paranoide her :) Den der bilen har ikke noe med Politiet å gjøre!!:hello: Hvem/Hva har den med og gjøre da a? Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kli_Norway Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvem/Hva har den med og gjøre da a? Ikke noe...det er en vanlig privatperson som eier den bilen der, så den har bare med han selv å gjøre :D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Eid ! :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hva i svarte skal en privat personbil med så mange antenner? Skremme andre bilister som oss ?:fatality: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 da gjør han en god jobb, typisk av en privatperson å kjøpe en sånn bil og klistre på masse antenner og lys.. folk som kjører forbi en sånn bil i 120 i 80 sona er veldig korttenkt, ser jo helt ut som en sivil bil.. eieren av denna bilen ligger garantert forran i køen ;) gåsemor :P Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kli_Norway Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hva i svarte skal en privat personbil med så mange antenner? Skremme andre bilister som oss ?:fatality: Hørt om en hobby som heter Radio Amatør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theflux Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Skal kjøpe meg 2 antenner bak på bilen min jeg også onfiredevi :cocain: Ingen som har fått knipsa den saab'en som kjører rundt i follo enda?? Siter '97 Peugeot 406 [X] '92 Peugeot 605 Peugeotklubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 ugh... den vil jeg gjerne også se....! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Åssen saab er det? hvilken farge? Noen spesieller kjennetegn? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 DL 43184: Edit: Bildene er tatt av L.M.:thumb :hello: Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 En Sølvgrå Saab 9-3 sedan 2l turbo er blitt observert i moss. Sotede ruter, bak i hvertfall. Husker ikke om han hadde foran. Blålys der man som regel har bremselys i bakruta, midt på nede. AX 88919, ofte ei dame bak rattet Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Das Auto Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Bilde fra Adresseavisen :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg