saab9000 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Og de heftigste originalbilene som Saab leverer er vel så vidt meg bekjent Aero-modellene. Disse har 2.7l (?) turbomotorer på 250 hk. :) Det er riktig at det er 250hk i de, men det er en 2,3 lavtrykksturbo!=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Den som lyste opp og blinket søtt i Moss var i hvertfall en 2.0 turbo Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Nissan X-Trail LS 54149 Sandefjord - E18 Denne hevde seg inn bak meg etter å ha kommet i god fart etter meg på E18 Nord for Holmestrand. Ikke så anonym, men nok til at man lurer. Klare blålys på taket, 2 stk Hella forran, LED i grillen og bakovermontert arbeidslys. To andre bilen å se etter er en sølv MB C-klasse og en sølv Volvo V70. Disse to er veldig anonyme. Ser stadig at de har stoppa noen på E18 mellom Drammen-Tønsberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Har kjørt strekningen Drammen-Tøsnberg en del ganger i sommer og kan med hånden på hjerte si at jeg ikke klarer å kjører sakte der. Utrolig digge veier der og ligger vel mellom 130-140 hele veien. Men har aldri sett sivil der, ser alltid veldig an bilene jeg kjører forbi og bremser om jeg er i tvil. Men aldri sett en eneste sivil bil på den strekken. Men hvordan er de ? Tar de deg hvis du ligger i 115 eller tar de kun råkjørere ? Får vel roe ned på den strekka da hehe. Men er ikke lett med så digg vei, skjønner ikke at det ikke er 110 der. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 De ligger gjerne å speider på toppen av innkjøringene. Hvis de ser noen som har bra fart kommer de ned på motorveien igjen og følger etter for å ta en måling. Spesielt på toppen av innkjøringa til Sande retning Drammen. Etter der har jeg sett MB'en ha tatt flere stykker. Jeg og ligger alltid i 130-140 hele veien. Det er stort sett den farta venstrefeltet har når det er lite trafikk. X-trailen la jeg merke til langt tilbake i speilet, og la meg inn i høyre felt. Tok ikke lang tid før han tok meg igjen og sjekka skiltene mine sikkert. Så kjørte han forbi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Har kjørt strekningen Drammen-Tøsnberg en del ganger i sommer og kan med hånden på hjerte si at jeg ikke klarer å kjører sakte der. Utrolig digge veier der og ligger vel mellom 130-140 hele veien. Men har aldri sett sivil der, ser alltid veldig an bilene jeg kjører forbi og bremser om jeg er i tvil. Men aldri sett en eneste sivil bil på den strekken. Men hvordan er de ? Tar de deg hvis du ligger i 115 eller tar de kun råkjørere ? Får vel roe ned på den strekka da hehe. Men er ikke lett med så digg vei, skjønner ikke at det ikke er 110 der. Da har du nok bare ikke sett dem. :) Jeg kjører Sandefjord - Gardermoen flere ganger i uka og det er svært sjelden jeg ikke ser noe sivilt på E-18 nord i Vestfold. Hvis du ligger med nåla på 115 og kjører rolig, dvs. ikke noe slalåmkjøring, så skal du ikke være i faresonen. Det er i hvert fall min erfaring. Den mye omtalte sølv Mercedesen er for øvrig en C-klasse med reg. nr. DK 77439. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 den er skummel den c-klassen, fikk det etter meg med blålys engang... bremset på håndbrekket så han ikke skulle se noe bremselys fra 135km/t ca og ned til 100 hehe, med en berlingo som kjørte på toppfarta si:thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Nissan X-Trail LS 54149 Sandefjord - E18 Mulig jeg er helt på bærtur, men er ikke det derre en sånnen "Pathfinder"(eller hva nå enn den heter :P)??? Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 er det ikke litt merkelig om en bil med grønne skilter er sivil? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Jo mulig det er en Pathfinder. Er ikke 100% sikker. Det med grønne skilter stussa jeg på og, helt til jeg fikk se de ovale LED blålysa i grillen. Blinklysa på taket er også avslørende. Men de er klare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 slitsomt at de har fått seg saab på østlandet og da... Da må man være nervøs og kikke nøye på det og... Har også hørt at dem har handla inn fælt med nye biler på oslo området, blant annet typiske norske drittbiler som ford focus, og det er EKSTREMT sivilt ihvertfall. Tryggeste er å kjøre gris på natta uten å passere biler :) :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Sandnes/Stavanger: Hvit Nissan Maxima, 98(?) modell, lakkerte fangere Den tok meg for "uaktsom kjøring".. Er en V6'er og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theflux Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Spotta en sivil up-bil som jeg ikke har sett før, den hadde stoppa to motorsykler.. Det var en sølv met Saab 9-5, fikk desverre hverken reg.nr eller bilde... Men det ser ut som Follo også har fått seg en Saab. :shake Kan de ikke bare holde seg til et bilmerke...blir så mye lettere :P Siter '97 Peugeot 406 [X] '92 Peugeot 605 Peugeotklubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hehe enig med at dem kan holde seg til et bilmerke! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fortfortfort Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Trondheim... sølvgrå Saab 9-serie VF74627.. Pass opp, dæm e hissi nu for tida..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg