Viking067 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249229 Stjal egen bil mente forsikringsselskapet. - Forsikringsselskapenes vanlige innstilling til biltyverier der de ikke finner noe som kan forklare tyveriet ut fra vanlige teorier, er at tyveriet er fingert av eier. Konsekvensen av denne dommen må være at forsikringsselskapene må drive mer seriøs saksbehandling i hver enkelt sak. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Nå vet hvertfall jeg hvor jeg IKKE skal forsikre hen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Han kjenner jeg faktisk.... en barndomsvenn av meg. Litt bra at han klarte å vinne over If.... thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 25.000kr jeg betalte pr år i forsikring på første bilen jeg hadde, som var forsikret hos IF. Når ei kjerring kjørte i feil kjørefelt, rundt en 90 grader sving, med støy vegg så jeg ikke hadde mulighet til å se henne før hun smalt rett inn i fronten på bilen min, så fikk jeg gleden av følgende: 1.) Vente 1 helt år før de klarte avgjøre hvem sin feil det var. Som endte med befaring på stedet med dommer. Noe som er nødvendig i en så vanskelig sak som "hvem kan ha skylda når man kjører i motsatt kjøre rettning, rett i noen da tro?" 2.) Finne ut at IF godtar fargeforskjell ved lakkering av bil. Jepp, det sa de uten noe som helst skam i det hele tatt. 3.) Betale 25.000kr pr år for, tydligvis, ingenting. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Men hvis en dinosarus tramper ned drivhuset i hagen så sier de bare: "Rolig, det ordner seg" Det samme hvis du sykler en tur og krasjer i en elg og slår ut alle tennene, og tannlege-regningen blir like dyr som en fin bruktbil........ "rolig, det ordner seg"doh Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by NissanPrimera Men hvis en dinosarus tramper ned drivhuset i hagen så sier de bare: "Rolig, det ordner seg" Det samme hvis du sykler en tur og krasjer i en elg og slår ut alle tennene, og tannlege-regningen blir like dyr som en fin bruktbil........ "rolig, det ordner seg"doh Det er faktisk bare tull! TV2 hjelper deg avslørte at han sykkel-ulykke fyren ikke hadde forsikring i IF, og ikke hatt fått en eneste krone for å dekke regningen fra IF. Det var noen helt andre som hjalp han :D Busted! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by bmw-bergen Det er faktisk bare tull! TV2 hjelper deg avslørte at han sykkel-ulykke fyren ikke hadde forsikring i IF, og ikke hatt fått en eneste krone for å dekke regningen fra IF. Det var noen helt andre som hjalp han :D Busted! Kødder du? Skal liksom de reklamene være seriøse??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by NissanPrimera Men hvis en dinosarus tramper ned drivhuset i hagen så sier de bare: "Rolig, det ordner seg" Det samme hvis du sykler en tur og krasjer i en elg og slår ut alle tennene, og tannlege-regningen blir like dyr som en fin bruktbil........ "rolig, det ordner seg"doh Den mest skremmende av de reklamene er de gamle tantene som kjørte i et kryss, der noen plutselig hadde laget rundkjøring.. Ufattelig at noe slikt kan bli reklame... og at det ordner seg! mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Det er faktisk bare tull! TV2 hjelper deg avslørte at han sykkel-ulykke fyren ikke hadde forsikring i IF, og ikke hatt fått en eneste krone for å dekke regningen fra IF. Det var noen helt andre som hjalp han Busted! Det stemmer dette. IF bare kjøpte historen av mannen. Pengene fikk han utbetalt av Jernbaneverkets Forsikringselvskap eller noe i den duren. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 IF er helt overlegent rimligst på forsikring av min bil, og selv om jeg syns at reklamene de serverer oss er hårreisende (dama som kjørte over en rundkjøring burde mistet lappen!!) er det penger som teller. Jeg betaler ca. 7K hos IF. Rimligste konkurrent skulle ha 24K. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by Viking067 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249229 Stjal egen bil mente forsikringsselskapet. - Forsikringsselskapenes vanlige innstilling til biltyverier der de ikke finner noe som kan forklare tyveriet ut fra vanlige teorier, er at tyveriet er fingert av eier. Konsekvensen av denne dommen må være at forsikringsselskapene må drive mer seriøs saksbehandling i hver enkelt sak. Utrolig... Det er bra forsikringsselskapene ikke betaler ut i hytt og gevær, men at de undersøker litt først. Dog må det jo være holdt i det de idømmer folk. Jeg tror ikke det er alle som hadde orket et slikt kjør som han her har vært utsatt for, men flere rettssaker. Bra det er noen som orker å ta kampen. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by NissanPrimera Men hvis en dinosarus tramper ned drivhuset i hagen så sier de bare: "Rolig, det ordner seg" Det samme hvis du sykler en tur og krasjer i en elg og slår ut alle tennene, og tannlege-regningen blir like dyr som en fin bruktbil........ "rolig, det ordner seg"doh Nå har de faktisk endret det til "rolig, vi hjelper deg". De lover altså ikke at det ordner seg lenger, men kanskje de gidder å gjøre et forsøk. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by oddi Den mest skremmende av de reklamene er de gamle tantene som kjørte i et kryss, der noen plutselig hadde laget rundkjøring.. Ufattelig at noe slikt kan bli reklame... og at det ordner seg! mvh oddi Det er desverre lov å være idiot her i landet, og slike dustete reklamer gjør det enda mer legitimt. Ingen fortjener å få dekket en pøkk hvis de følger så dårlig med at det "plutselig var rundkjøring". Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg