Gå til innhold

"The Demon Supra" FY F*** SE HER!!!

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

usendvanlig fet den supraen som trådem handler om, men den supraen jeg definitvt synes er den feteste er whiftbitz supraen. elsker den supraen.

btw: sylinen demmes er også drit rå.

 

De fleste supraer jeg ser som er styla mer enn den synes jeg nesten bare blir overkill. bortsett fra den på førstesiden og andreas vaa sin.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.neweraimports.com/soldcarDetails.jsp?carId=113

 

denne er på vei fra japan til kristiansund nå;)

 

Grr! :) Småfet den der ja! Si fra når du/dere blir lei den da, så kan jeg nok ha den stående her skal du se!

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

 

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

 

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.neweraimports.com/soldcarDetails.jsp?carId=113

 

denne er på vei fra japan til kristiansund nå;)

 

Sinnsyk rå denne...

 

Likte oxo den tråden hanlder om, var bra fin den oxo ja...

 

Skiller seg litt ut fra Vaa's supra lissom....

Disse stiller i klassen over (hvertfall)...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første Supraen på siden var en av de fineste supraene jeg har sett,men Andreas Vaa sin Supra er også veldig rå! Han skal ha lambo style dører på Supraen sin nå. :)

 

D kan nok bli temmelig bra med lambo dører på supraen hans ja...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Med alle de pengene en Supra koster og det folk koster på de ville jeg heller kjøpt en billigere bil og gjort noe større ut av den kiddie

 

er en supra så dyr? jeg synes en supra er masse bil for penga, DYRT; det er hva enkelte folk betaler for forhjulsdrevne firere med ol-ringer i grillen!

dessuten griner jeg hver gang jeg ser de fæle bodykitsa på supraer. sette på jallaplast på en bil som allerede er en klassiker. og Vaa sin supra ser helt vodltatt ut, slingrete lambordører er siste spikern i kista. ta til fornuft og slutt å ødelegg disse fine bilene som IKKE PRODUSERES LENGER!

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første Supraen på siden var en av de fineste supraene jeg har sett,men Andreas Vaa sin Supra er også veldig rå! Han skal ha lambo style dører på Supraen sin nå. :)

 

 

kan ikke du bare grave din egen grav å dø? Hvordan kan du si noe så jævlig? Altså du er en gutt på 15 år, favorit filmen din er FnF og FnF2? Fy faen jeg griner hver gang jeg hører noe sånt... linjene på Supra skal det mye til å slå, og så skal man ødlegge det med noen fæle bodykits, og en 2 meter høy og bred vinge!!! Hva faen feiler deg??? døøøøø....

 

Og Supra dyr? Tror ikke det, da har du ikke mye snøring... Supra er ikke bare en pen bil, men en bil som er utrolig godt laget. Hele bilen tåler masse juling, holdbar som bare det osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av en som skjønner hva en supra er

......Fy faen jeg griner hver gang jeg hører noe sånt... linjene på Supra skal det mye til å slå , og så skal man ødlegge det med noen fæle bodykits..............

 

DET er ord

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste supraer jeg ser som er styla mer enn den synes jeg nesten bare blir overkill. bortsett fra den på førstesiden og andreas vaa sin.

 

Kan du også dø? Hva faen feiler deg? Det blir faen meg ikke mer ris koker enn Andreas Vaa sin. Liker du stylingen til noen av japse bilene i FnF eller FnF2 så har du faen meg dårlig smak...

 

De 2 supraene du ikke syntes var "overkill" er jo faen meg er så langt overkill man får det (hvertfall Andreas Vaa).... fy faen, tror jeg bare driter i hele dette forumet, gjeng med folk som ikke har peiling på linjer på en bil for 5 øre... enste mange av dere ser på er hvor mye stygt man kan sette på en bil for å ødlegge den... hva faen skal man med en svæææær alu spoiler (jeg har faen ikke sett noe spoiler som er større enn den som sitter på Vaa sin Supra), er så trist ass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår