Gå til innhold

Er Røyking tillatt i din bil ?

Ranger emnet


LilleGud

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg røyker ikke selv.. Aldri smakt røyk, kommer sikkert aldri til å gjøre det heller...

 

Og jeg lar ingen røyke inne i min bil, da får dem henge ut av vinduet... Og som regel er det bare gode venner / jenter etc som får sitte på.. så da er det liksom ikke så farlig..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.... sitter å damper i bilen, men pælmer sneiper og aske ut av bilen så det ikke skal lukte så jævla dritt.

 

det hjelper faktisk litt, men det beste hadde jo å gitt faen i hele røyken, men noe skal en jo dø av...

sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt....

int. i rs 500 kasse og cluthus også

 

let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke faen, bilen har ikke vært røyket i de 11 årene den har levd. jeg har heller ikke røyket i de 18 årene jeg har levd, så det hadde ikke blitt noe av uansett.

 

I Pajero'n, er det kun de beste kameratene som får røyke, hvis de henger ut av vinduet.

Bilen har vert røykfri i ca. 2 år og jeg lukter det fortsatt, men det begynner å avta.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit, NEI NEI NEI og NEI!

 

Den som våger å prøve å røyke i bilen min ville fort ha funnet veien ut med hodet først, uansett hvem det var..

 

Bilen min har det ikke vært røkt i i de 17 årene den har eksistert, og jeg har heller aldri prøvd å røyke i løpet av mine 21 år, så da er det ganske greit.

 

Kan til nød gå med på mat og drikke hvis det er edru folk, men aldri røyk uansett..

 

Ville heller aldri vurdert å kjøpe en bil som det hadde vært røkt i, den stanken er det omtrent umulig å få ut..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker ikke selv, og derfor tilater ikke en forbanna sjel selv om det var kongen det var snakk om å røyke i min bil!!!! det er en skam å ha innrøyka bil.... æsj ekle ekle greier....

bilen blir skitten av slikt, me mindre du er en ivrig vasker som vasker bilen din 3 ganger i uka da...

men Hold Bilen Rein ikke la den bli røykeavhengig det er ikke pent..

p.s. kan bare drite langt i å få sitte i min bil å røyke, da er det rett ut endten den er parkert eller i fart.. UT UT UT

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ladaen var det mat, brennevin og røyk for det meste hele tiden, men er litt mere forsiktig med inventaret i denne bilen ettersom den er helt fin inni.. men jeg bryr meg ikke om det blir tatt en røyk, men noen enorm festing blir det ikke i den..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår