Polo Classic Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Høeres bra ut Danna. Da blir det vel logging snart da Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Høeres bra ut Danna. Da blir det vel logging snart da Må nok prøve å få til det ja ;) Prøve til uka igjen eller noe ? eller neste helg ? Må vel få kjørt inn litt først :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 :pray JEEEEEEEEEEEEEEEE :pray Så bra, super glad på dine vegne;) Nå forventer vi film og lydklipp her, og en tur over fjellet og til valdres;) Grattulerer:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 :pray JEEEEEEEEEEEEEEEE :pray Så bra, super glad på dine vegne;) Nå forventer vi film og lydklipp her, og en tur over fjellet og til valdres;) Grattulerer:) Gjenstår fortsatt ting som littledninger inni kupéen og litt sånn. Har ikke fått kjørt noe med den enda, da dette tar litt tid. Håper jeg får kjørt den hjem i kveld, så jeg får stått hjemme å gjort ferdig det siste. :) Den tikker ganske mye, men det er vel sikkert normalt når toppen og sånn har stått veldig lenge ? Så det går seg vel til etter en liten kjøretur. Faktisk kanskje tenkt meg en tur til Fagernes til helga hvis jeg blir helt ferdig :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Nå åssen går det er bilen snart på veien ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Nå åssen går det er bilen snart på veien ? Faktisk kanskje tenkt meg en tur til Fagernes til helga hvis jeg blir helt ferdig :) __________ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 nå har han vært ute å prøvekjørt bilen i dag;) var vist em olje lekasje på den.. returslangen fra turbo el noe.. så skal til danna i morgen å se litt;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Fikk kjørt bilen hjem i går. Måtte et par runder gjennom sentrum. :) Da jeg skulle dra på litt hjemover, så begynte det å lekke ganske så mye olje. Fant ut at catchtanken min ikke går tilbake til bunnpanna, men bare rett ned. Ikke akkurat gunstig. Skal kjøpe et t-stykke og slange i morra, så får vi prøve å lirke den oljen som kommer derfra ned igjen i bunnpanna. :) Har også litt problemer med at den jager litt på tomgang når den blir varm. Kanskje jeg må bytte tomgangsregulator ? Ellers virker bilen greit nå. Lader ikke noe spesielt, men tror det blir heftig å lade 1 kilo+ :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Fikk kjørt bilen hjem i går. Måtte et par runder gjennom sentrum. :)Da jeg skulle dra på litt hjemover, så begynte det å lekke ganske så mye olje. Fant ut at catchtanken min ikke går tilbake til bunnpanna, men bare rett ned. Ikke akkurat gunstig. Skal kjøpe et t-stykke og slange i morra, så får vi prøve å lirke den oljen som kommer derfra ned igjen i bunnpanna. :) Har også litt problemer med at den jager litt på tomgang når den blir varm. Kanskje jeg må bytte tomgangsregulator ? Ellers virker bilen greit nå. Lader ikke noe spesielt, men tror det blir heftig å lade 1 kilo+ :) er det så gunstig å returnere brent olje ned i bunnpanna da? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Er vel ikke uten grunn catch-tanker kommer med nivåglass og tappeplugg. Den oljen hadde gått gjennom motoren og ut eksosen på et orginalt oppsett, så den vil ikke bruke mer olje enn før heller... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Nå, hvordan fungere bilen din Danna ? :) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Nå, hvordan fungere bilen din Danna ? :) Fungerer veldig bra den nå :) Ble litt bedre med ordentlig bunndrag.. Og den kommer no jævlig rundt 3500-4000 rpm :) Litt småtteri igjen nå bare.. :) Skal få koblet lysene på rallyefronten i dag.. Satt på grillist igjen.. Sette på fangeren.. Så sprakk returen fra turbo til bunnpanna i går..Hadde litt dårlig slange, så skal sette på en ny idag.. Ellers så er ikke tomgangen helt bra som sagt..Vet ikke hva det kan skyldes.. Fant igjen skvalpeskjoldet som skal ligge over kammene i går, så da skal oljeproblemet være løst forhåpentligvis.. :) 16vT er morro! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Fungerer veldig bra den nå :)Ble litt bedre med ordentlig bunndrag.. Og den kommer no jævlig rundt 3500-4000 rpm :) Litt småtteri igjen nå bare.. :) Skal få koblet lysene på rallyefronten i dag.. Satt på grillist igjen.. Sette på fangeren.. Så sprakk returen fra turbo til bunnpanna i går..Hadde litt dårlig slange, så skal sette på en ny idag.. Ellers så er ikke tomgangen helt bra som sagt..Vet ikke hva det kan skyldes.. Fant igjen skvalpeskjoldet som skal ligge over kammene i går, så da skal oljeproblemet være løst forhåpentligvis.. :) 16vT er morro! :) ¨ Håper ikke det er umulig med bilder av bilen ferdig samt en liten filmsnutt, må høre lyden ;) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ferdig blir den nok iallefall ikke før til våren etter en god del sveising, lakkering og bur ;) Men kan prøve å få tatt noen bilder etterpå, og kanskje en liten filmsnutt :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Er denne bilen godkjent med 16v turbo? Skal bygge 16v turbo sjølv så bare lurer litt... Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg