Gå til innhold

innbrudd i bilen

Ranger emnet


diZrupt0r

Anbefalte innlegg

da blir det ny siderute på golfen gitt...

 

se bilder her:

 

http://www.partysommer.no/innbrudd/

 

noen kødder har knust ruta og knabba subwooferen.

 

De har forsøkt å ta cd-spilleren også, men de har utrolig nok ikke klart det..,. bare herpa masse rundt. men frontpanelet på cdspillern tok de med seg.

 

ellers ble det stjålet en cd-mappe, bruksanvisninger, vognkort og servicehefte :(

 

hva faen skal dem med serviceheftet???

 

det skjedde natt til i dag på Tøyen. Hvis noen blir tilbudt en slik Pioneer subwoofer, eller ser at noen plutselig har fått tak i en slik så ta kontakt!

 

tsw1200dvc.JPG

 

denne var montert i en kasse med grått trekk, se bilder øverst. det er en 10".

 

 

det samme gjelder frontpanelet til cdspilleren (Pioneer DEH-P7400MP)

PIODEHP7400MP.jpg

 

er det greit å få tak i nytt frontdeksel, eller er det pes med at det må være kodet spesiellt til den spilleren?

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Front til cd-spiller er ikke bare å kjøpe, du må bevise at du eier spilleren, og har kjøpt den.. legge frem kvittering osv, så må dette sjekkes mot et eller annet nummer på spilleren blablaba, er nok litt stress, men ikke umulig hvis du har ditt på det tørre. Forøvrig anbefaller jeg deg å bytte avatar. APC er noe saab har:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by diZrupt0r

 

er det greit å få tak i nytt frontdeksel, eller er det pes med at det må være kodet spesiellt til den spilleren?

 

Jeg ble også frastjålet kun frontdekslet i et innbrudd, og jeg fikk bruk for den ekstra forsikringssummen jeg betalte til Elkjøp.

Det ble dog for mye pes for dem å skaffe et nytt deksel, så jeg fikk en ny spiller isteden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by diZrupt0r

De har forsøkt å ta cd-spilleren også, men de har utrolig nok ikke klart det..,. bare herpa masse rundt. men frontpanelet på cdspillern tok de med seg.

 

ellers ble det stjålet en cd-mappe, bruksanvisninger, vognkort og servicehefte :(

 

hva faen skal dem med serviceheftet???

 

Veldig kjipt når slikt skjer. Dem tok hele bilen min for 2 år siden. Og anlegget tok dem jo alt av da. Dem hadde vært så smarte at dem stjal bensin på en lokal stasjon, så politi fant dem jo. Men fikk dem straff eller måtte betale egenandelen min? Neida? Fikk jeg bilen fraktet til meg? Nei måtte 10 mil hver vei for å hente den.

 

Hvorfor dem tok med seg frontpanelet er jo litt merkelig da.. sikkert for å være idioter.

Hvorfor tok dem ikke med seg forsterkeren din?

Du har selvfølgelig meldt fra om at vognkortet er stjålet? De kan jo finne på å omregistrere bilen din på seg selv eller noen andre.

 

Hvorfor de tok serviceheftet kan jeg jo forstå når de sleit sånn for å prøve å få ut spilleren. Skal sikkert se om det står hvordan man får ut spilleren.

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Synd med bilen din. Jeg har soverom ved siden av der bilen din sto. Inbruddet skjedde natt til mandag og bilen min stod foran din så jeg blir litt nervøs(hvit golf 1) Natt til i går hadde noen syklet på siden min så den var full av gummispor men heldigvis ingen bulker.

Har sett en del innbrudd i den gata så det er nok ikke tryggeste plassen og parkere.

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KooPa TropA

 

Hvorfor dem tok med seg frontpanelet er jo litt merkelig da.. sikkert for å være idioter.

Hvorfor tok dem ikke med seg forsterkeren din?

Du har selvfølgelig meldt fra om at vognkortet er stjålet? De kan jo finne på å omregistrere bilen din på seg selv eller noen andre.

 

Hvorfor de tok serviceheftet kan jeg jo forstå når de sleit sånn for å prøve å få ut spilleren. Skal sikkert se om det står hvordan man får ut spilleren.

 

er jo nødt til å være noen amatører da.. det er jo standard pioneerkobling på den spilleren der... med riktig verktøy tar du spilleren på 2 sekunder

 

forsterkeren er montert bak plexiglass, det er stress å demontere den.

 

har anmeldt forholdet til politiet og har sagt fra om vognkortet.

 

Men i og med at chassinummeret står i vognkortet, så er det vel en smal sak å få tak i nøkler. så jeg regner med at låssystemet må byttes

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbrudd i bilen min på en Søndag ( 19/9) mellom klokken 08:00 og 11:00 !! hvem trodde at de jobbet så tidlig???? ikke jeg :(

 

tapt: en Sony Ericsson P900 og en Seico Kinetic klokke.. verdi ca 11 000,- til sammen ... sukk

1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel

(160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS)..

17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår