Flamer Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Prøvde no nytt og latterlig i dag :P Falken 215/45-17 MS dekk bak på 240'n! Ble vond a gitt! Endte i grus/sand opphøyningen. Ble visst litt lakkering på meg. Sykt kjedelig d da! Bilder? Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
360_R Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Jepp... Dette er nok en totalt annerledes motor en du har Prebendju, så gasswire er nok ikke likt! Bare det er helt annerledes enn på min forrige. Og jeg har jo ikke samme luftfilter som deg. Det her er nok snakk om no helt sykt annet enn motoren din ja, kan nok ikke sammenligne gasswire dere ass.. Vi snakker 280 hk her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Det her er nok snakk om no helt sykt annet enn motoren din ja, kan nok ikke sammenligne gasswire dere ass.. Vi snakker 280 hk her.. 285... Lær deg å lese! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Jeg regner med at dette er snakk om HK/NM på svinghjulet...er det mulig å få sett noen kurver? :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Snakk om svinghjulskrefter ja... Bilder av skadene kommer i morgen, skal vel begynne å kle av frontpartiet og slik i morgen samt starte å slipe det ned. Litt må man regne men, kunne ha havnet på taket hvis jeg ikke hadde fått bremset slik jeg gjorde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 GROMT Ænders;) R-felga har helt klart mye mer å gjøre på børsa din enn Nebula felga;) (å nei jeg sier ikke det bare fordi jeg har R-Felger selv;)) Ellers råe bilder, syk motor, gleder meg til bilder av bur-bygging etc:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Texas: Artig å se deg kjøre i dag/går. Må si det at du fikk til et par bra sladder i ny og ne :thumb. Om jeg må pirke på noe, må det bli at lyden er litt i tammeste laget. Var faktisk litt usikker på om det virkelig var deg på bana. Men du har kanskje valgt den eksosen pga nabotrynefaktoren? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 om han fjerner det innsuget sitt, så blir det MØE grommere lyd. hvor var det dere kjørte i dag? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Skody: Hvor stod du? Innsuget mitt halverer vel lyden, samme med eksosanlegget. Grunnen er at dette er en bil som kjøres litt på veien. :P Fått flere tilbud om klager pga lyd ;) Men men... Kjørte på Dokka i går, moro og krevende bane for en nybegynner som meg. Men som man sier så gjør trening mester, derfor prøver jeg det jeg kan :D Til neste år blir det vel litt mer kontrollert sladding håper jeg, blir nok RWD på meg i vinter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Sto flere steder jeg. Men både i langsvingen og siste lille u-svingen før målplata mener jeg å huske at du gjorde fine svinger. :) Så ut som du trivdes. Hadde jeg hatt med hjelm skulle jeg ha smisket meg til en tur. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 ser bra ut dette :-) har du planer om å skjerme filter for varmluft? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Takk, positivt å høre =) Moro. DaButcher: Tror ikke jeg få kaldere luft enn det jeg får, filteret sitter nemlig ved siden av radiator der det er netting slik at det strømmer kaldluft inn på filteret :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Du som vant KM i mekk på Lena eller? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Bilder? :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Vant der ja... Er treg meg bilder jeg, men skal komme med det i morgen. LOVER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg