technophobia Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 holder fast ved at hekken ser ut som en eldre impreza :) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Litt synd om noen hadde kræsja i deg ,den dagen du endelig skal bruke den:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 skal du bruke de lampene eller skal du ha andre lamper?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 viss du tenker på baklyktene så blir det nok dem denne sesongen jah vel.. har blitt gjort litt i dag også da... fikk den ned på hjula igjen :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 viss du tenker på baklyktene så blir det nok dem denne sesongen jah vel.. har blitt gjort litt i dag også da... fikk den ned på hjula igjen :) er det bare synsbedrag, eller er hjulbuen litt urund? er jo større glippe mellom hjul og buen i bakkant enn hva det er i forkant..ser hvertfall slik ut.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 er vell bare pga at bilen henger i lufta.. og og vinkelen på bilde.. så tipper det er synsbedrag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 bilen henger ikke i lufta, er meget muleg at hjulet er litt foran senter i hjulbuen... men har jo litt med vinkelen bildet er tatt i også :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 vel... har fått gjort litt i dag også... har montert motoren sånn halveis ferdig, kan hvertfall løfte den hvor det er ment å løfte den nå, så skal se om eg får den ut i hønsehuset i dag eller i morgen... må få låne ene traktoren til onkel, og da må eg også få noen med lappen til å hente den osv osv... må vaske den skikkeleg også nå... jævla fugler som har driti så jævli på den... er nesten ikke drit rundt... kunne tro dem har sikta eller noe... :evil: har også montert plata med rammenummer på... vurderer å skifte denne en gang, da denne er litt bulka osv osv Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Fy heite denne kjerra blir najs! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hehe, ja dette kommer og bli helt rått... syntes den trenger litt lakk nå men doh ;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 syns den trenger en motor først eg :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hehe ,fugler er tvers gjennom ondskapsfulle.. Devil Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 vel.. siden folk maste så veldig på ledingene i motorrommet når eg holt på å montere det, fikk eg endeleg gjort litt i dag :P yeah :P en liten nysselig en :P for de med samme motor som meg, hvordan i helvete er den svarte klonsen som ligger oppå ramma rundt bateriet festet ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 kunne du ha tatt et bilde av det nedre rattakselkrysse?? skal skifte på min å skal hente deler på høggern, så tenkte jeg at hvis jeg hadde et bilde av hvordan d ser så blir d lettere å demontere/montere. vil ikke evt ødelegge mansjetten min som ligger over, og du har jo allerede demonterte deler så.... skal sjekke imårra hva hvor den boksen skal :sleeping Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hmm er ikke den klossen en sikringsholder for de store sikringenè? mazda har jo de skikkelig store som sitter i en boks ved batteriet, gjorde i allefall det på en mazda 323gti jeg hadde.. ta av lokket(hvis det er et) å sjekk ut Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg