Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

viss du tenker på baklyktene så blir det nok dem denne sesongen jah

 

vel.. har blitt gjort litt i dag også da...

 

579.jpg

fikk den ned på hjula igjen :)

 

er det bare synsbedrag, eller er hjulbuen litt urund? er jo større glippe mellom hjul og buen i bakkant enn hva det er i forkant..ser hvertfall slik ut..

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... har fått gjort litt i dag også...

 

580.jpg

581.jpg

har montert motoren sånn halveis ferdig, kan hvertfall løfte den hvor det er ment å løfte den nå, så skal se om eg får den ut i hønsehuset i dag eller i morgen... må få låne ene traktoren til onkel, og da må eg også få noen med lappen til å hente den osv osv... må vaske den skikkeleg også nå... jævla fugler som har driti så jævli på den... er nesten ikke drit rundt... kunne tro dem har sikta eller noe... :evil:

 

582.jpg

har også montert plata med rammenummer på... vurderer å skifte denne en gang, da denne er litt bulka osv osv

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. siden folk maste så veldig på ledingene i motorrommet når eg holt på å montere det, fikk eg endeleg gjort litt i dag :P

 

584.jpg

yeah :P

 

585.jpg

en liten nysselig en :P

 

586.jpg

for de med samme motor som meg, hvordan i helvete er den svarte klonsen som ligger oppå ramma rundt bateriet festet ?

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne du ha tatt et bilde av det nedre rattakselkrysse?? skal skifte på min å skal hente deler på høggern, så tenkte jeg at hvis jeg hadde et bilde av hvordan d ser så blir d lettere å demontere/montere. vil ikke evt ødelegge mansjetten min som ligger over, og du har jo allerede demonterte deler så.... skal sjekke imårra hva hvor den boksen skal :sleeping

nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK)

før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK)

en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor:

"if you can't race it, style it "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår