Elanzer Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 hehe, satser på å komme meg litt rundt når den er ferdig... hadde et håp om gatebil... men veit ikke om eg gidder der... har hørt masse drit angåene det med å få utstilt... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Må ikke kjøre så hart Devil Hehe, nei men det blir bra dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 vel... ting har skjedd igjen... har fått limt og skrudd på den siste delen på bakfangeren, plastsveiste og skrudde fast skvettlappen først... også limte eg skiltplata og fangeren på undersiden også :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Konstruksjons lim ? :deng :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er noe lim bror min bruker på arbeid på lastebiler... så funker den ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er noe lim bror min bruker på arbeid på lastebiler... så funker den ;) hehe Åssen sparkel bruker du oppå den igjen da? Sånn lim har en tendens til å flekse sammen med plasten den er limt med. Sparkel er gjerne mye hardere så den vil sprekke opp.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 bruker glassfiber, på framsiden og baksiden... siter som faen... er mer glassfibersparkel enn plastik på andre siden hvertfall :) hehe blir nok til å legge 1 lag eller 2 med glassfiberduk over til slutt :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er noe lim bror min bruker på arbeid på lastebiler... så funker den ;) hehe Ja, sikkert noe lignende konstruksjons limet jeg har i garasjen.. Det er helt sinnsykt når det tørker, kan ikke sammenlignes med noe annet jeg har vært borti!:well Kan du ikke få lakka det fanskapet snart da ?:assman :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 vel.. i dag fikk eg hjem valsa :D et bilde før eg begyner å valse bak valsa :D som ente opp i dette :evil: må ha ny topp på støtdemperen... bestiller nok til begge sider bak... :( DYRT :( så ble ikke så mye valset på den hjulbuen... tar resten i morgen sikkert... ble litt forbanna da... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 surt... men greit å finne ut nå og ikke senere :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Håper du snart får den på veien,den kommer til og bli sykt digg! :) btw; har du gjort noe med motoren, eller skal du? :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 blir bare filter, eksos og chip nå... holder det :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 okey da :) anyway: kommer til og bli et syn folk snur seg etter ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 haha.. dett jo bare sunn den biln din... gla eg ikke ska sett på:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hvor fikk du tak i vals henne? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg