Elanzer Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 vel... har fått hjem spindlene foran i dag fra glassblåsing :D satser på å få lakkert dem i kveld :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hvor glassblåser du? Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 har en kamerat som jobber i braatens :) dem har glassblåser i "mekkelokalet" på jobben :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Kjekt å ha kompise som har utstyr!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 vel... i dag fikk eg tak i en toyota yaris bakfanger 8) (kan tro dere lurer på hva faen eg skal med en yaris fanger :P haha) tingen er at yaris har skiltet i fangeren, noen som kan tenke seg hva eg skal med den da ? JAA eg har skåret ut skiltgropa fra den :P så kasta eg seff resten da :roll: 626fanger med hull + skiltgrop fra yaris = 626 fanger med skiltgrop :lol: ferdig tilpasset og klar til å plastsveisest inn ferdig innsveist :D har foresten høgre framskjerm liggendes på arbeid nå... ny 8) (denne var like dyr som den på venstre side :cry:) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Du er kreativ det skal du ha hehe bilen begynder å ta form :D Ser fram til oppdateringer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 har en kamerat som jobber i braatens :) dem har glassblåser i "mekkelokalet" på jobben :) en liten en til fly ogsånt da eller ? :D Morro løsning på skiltgropa der ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hehe nei bare en sånn liten boks til smådeler :P Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 tja.. har skjedd litt i dag også :) monterte bremseskjoldet på spindlene, blir sent vekk i kveld for å få noen lager i seg :) så monterer eg dem i morgen :D også plukker en annen kamerat med seg delene fra mazda kaliprene foran som eg skal bruke på subarukaliperen og glassblåser dem, så satser på å få lakkert/malt bremsekaliprene forran i morgen også :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 beundrer folk som starter med slike prosjekt, og beundrer dem enda mer når det begynner å ta form og ser at dette blir rått;) dette blir bra vet du;) stå på! Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Er det ikke lekkert når alt ser nytt ut igjen ? :D LOVE IT!happyhappy Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 tja... kunne jo ikke gi meg for dagen/kvelden... så har jobbet litt med bakfangeren :) begyner å bli veeeldig bra på midten nå :) før eg sparkler mer på den nå, må eg ta den av igjen, og rette bulkene litt på den (bruker varmepistolen til å varme opp plasten, også bare trykke inn/ut bulken til den blir sånn ca bra) også kan eg sparkle videre :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Må innrømme jeg ikke har fulgt med på dette fra starten, og heller ikke lest igjennom 52 sider, men av det jeg har sett så blir dette skikkelig one of a kind! Blir rått å se det ferdige resultatet :) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 vel... her kommer dagens oppdatering :) (obs obs, mobil bilder) bremsekaliperene klare for lakkering :) (den blanke delen er fra de gamle mazda kaliperne og er glassblåst) JAAAAAAA vi fikk den ned på felgene :D så nå står den på 4 stk felger :D JAAA :D så nå blir det pause med bilen fram til søndag... får se om eg får tid å gjøre noe på søndag... skal på "hyttetur"/treff i haugesund :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Bakfangeren ble bra den, ja! Når blir det lakkering da`? treff i haugesund?hvor? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg