Jonte Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 LupoBoy? :) 0-100 på 8,2 sek. Dekkdimensjon - 205/45 R 15 1,6 liter 16ventiler på 125hk og 6-trinns girkasse.. Senket 20mm, sideskjørt, fanger med 3 luftinntak, spoiler.. osv.. :) En morro bil kanskje? :) hentet fra http://news.kak.net Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Mange pene detaljer på den bilen. Får se om jeg tar og finner noe av det smekker på luPoEn min. Pent med polerte kanter rundt intrument skivene. Der er mine i sølv, ikke polert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 :D nye pizzabil-racer :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Noe for Pizza og Kina Expressen det der :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Artig LITEN :D sak... Men "2002's mest sportye bil" ???!? :rolleyes: ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by boXer Artig LITEN :D sak... Men "2002's mest sportye bil" ???!? :rolleyes: ;) heh. av 156 kandidater også.. så blei lupo gti 16v valgt :) Edit: Skal høre om mamma trenger seg ny bil.. En sånn her i en peeen blåfarge og böse panser + gult koni oppheng.. må være artig det.. :) men, kunne vel ha sponsa på den en 1,8 gti turbo motoren? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Mange fine detaljer.. kul bil!:cool: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Den vant i småbilsklassen! http://news.kak.net/modules.php?op=modload&name=news&file=article&sid=500 Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Sport Auto Magazine har talt. Endelig noen som har satt pris på Lupo GTI :D Forøvrig så blir det bygget en "GTI-dödare" i vinter.. har hørt rykter fra mange hold.. ;) Den skal visstnok være blå, lav og urovekkende rask.. Men som sagt.. rykter.. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Originally posted by LupoB0Y Sport Auto Magazine har talt. Endelig noen som har satt pris på Lupo GTI :D Forøvrig så blir det bygget en "GTI-dödare" i vinter.. har hørt rykter fra mange hold.. ;) Den skal visstnok være blå, lav og urovekkende rask.. Men som sagt.. rykter.. :) Jeg har også hørt noen slike rykter... som omfatter faktisk to slike lave urovekkende raske blå biler... men som sagt dette er kun ubekreftede rykter :cool: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 hører rykter om at visse gtier prøver å forsvare seg, med å være grå, like lave, minst like stive. og gå minst like bra.. men det også er kun løse rykter :cool: Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Jeg lukter en fight blant små VAGs i sommer.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 en blå gti med 16ventiler også ;) men, blir ræsende alene oppe i nord. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jeg lukter en fight blant små VAGs i sommer.. ;) kan gå hardt for seg. men din lupo er "søtere" enn min golf, altså, du har en fordel på "trekketilseg-teens" siden.. hehe. også tror jeg du må gjøre no med motorn din ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by hfracing kan gå hardt for seg. men din lupo er "søtere" enn min golf, altså, du har en fordel på "trekketilseg-teens" siden.. hehe. også tror jeg du må gjøre no med motorn din ;) Ja, må få chippet opp 2.7 biturbo`en.. går litt tregt i oppoverbakker med baksetet fullt av teens ;) :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg