bludnik Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Da er det duket for oppladingen og forarbeidet til Gumball 3000 anno 2005. I år en sløyfe fra London til sør-øst europa og tilbake til Monte Carlo for Monte Carlo Grand Prix... I fjor var det, etter min oppfatning, 1 bil med fra Norge. En BMW Z3 M Coupè har jeg hørt... Neste år bør vi klare bedre og ha minst med 2 lag... Streetracere, driftere, rånere og andre autofile individe - foren eder! Vi trenger å få sponset opp 2 lag som trenger 10 000 pund for hver bil (med 2 førere). Tuning, styling og importfirmaer som Crazytuning, Powerzone, Japan Sportsbil Import og TP-R, hjelp oss. Still med en bil selv eller slå dere sammen med andre for å hjelpe frem en bil. Det som må til er en edge, en Skyline eller en Volvo 240 som er litt annerledes enn Ferrari 360 eller Porsche 911 Turbo, som dominerer scenen... Kom igjen folkens... Spirit Of Norway goes asphalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Mener det var to, eller tre norske biler med sist gang jeg. Kebab gud ser ut til å ha ganske peiling på det der så han kan rette på meg. Uansett tror jeg de har blitt ganske selektive på hvem og hva slags biler de har med der, så man skal ha noe ganske spesielt for å komme der som nykommer nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 I år var det med 4 norske biler: Mercedes CL-ting (fra Bergen?) Porsche 911(?) (Stavanger) BMW Z3 M-sak (Østlandet) Og mr. Guldbrandsen i Chrysler Crossfire. Nytt for 2005 er at du skal ha ganske spesiell bil ja, og såvidt jeg har oppfattet skal det være minst mulig porscher med. Mener også jeg har lest at det skal være mindre biler med denne gangen, og prisen for å være med har steget fra £8000 til £10000. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 i stand corrected... såg en bil på fergen mellom marokko og spania extreme sports channel sin programserie om gumball som hadde norske skilter, men hadde lest et sted at det bare var 1 norsk bil med, så jeg antok at det var bare en turist... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Bilforumet.net bør stille m r32'n sin ;).. Neida.. heh... litt borti drømmeland men.. Tror nok mange hadde vært villig til å sponse.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Litt kjipt ang. sponsoring: "Personal sponsorship for your vehicle, your support vehicle or your clothing is only permitted if you obtain the Organiser's prior written consent. Subject to obtaining the Organiser's prior written consent as to the identity of your personal sponsor(s) (up to a maximum of 2 personal sponsors), you will be entitled to place your own sponsor's/sponsors' names, marks and/or logos in 2 designated positions only on both your vehicle, your support vehicle and/or your clothing provided that your sponsor/sponsors does not/do not compete or conflict with the Event's official sponsors. The Organiser shall be entitled to determine the size and location of your sponsor's/sponsors' names, marks and/or logos on your vehicle, support vehicle and/or clothing. If you wish to place your own sponsor's/sponsors' names, marks and/or logos on your vehicle, support vehicle and/or your clothing, you should submit a written request (to the Organiser) for permission to do so at least 90 days prior to the commencement of the Event. You shall only be entitled to place your sponsor's/sponsors' names, marks and/or logos on your vehicle, your support vehicle and/or clothing in the sizes and locations agreed with the Organiser provided that your sponsor/sponsors does not/do not compete or conflict with the Event's official sponsors. The Organiser reserves the right to refuse unauthorised sponsored vehicles or individuals entry to the Event." Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by bludnik Da er det duket for oppladingen og forarbeidet til Gumball 3000 anno 2005. I år en sløyfe fra London til sør-øst europa og tilbake til Monte Carlo for Monte Carlo Grand Prix... Det som må til er en edge, en Skyline eller en Volvo 240 som er litt annerledes enn Ferrari 360 eller Porsche 911 Turbo, som dominerer scenen... Er fordel å bruke en bil som tåler som km uten tekniske problemer også da, Volvo 240 med 400 hk er vel ikke akkurat noen langveisfarer... :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Terminator Er fordel å bruke en bil som tåler som km uten tekniske problemer også da, Volvo 240 med 400 hk er vel ikke akkurat noen langveisfarer... :) Volvo 240 er nå en langveisfarer... Min har gått snart 350 000 km uten problemer... En med 400hk er et annet spørsmål, men i år var det jo med en Citroën 2CV :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 En 2CV fullfører uten problemer, mens en Porsche Cayenne Gemballa til 800 000 euro(?) ødelegger girkassa to ganger? Kanskje noen skal prøve seg med en DS eller BX gti.. Citroën power :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Tommy_erwin En 2CV fullfører uten problemer, mens en Porsche Cayenne Gemballa til 800 000 euro(?) ødelegger girkassa to ganger? Kanskje noen skal prøve seg med en DS eller BX gti.. Citroën power :cool: Vel, dersom du trimmer 2CV'en like mye som Gemballa Cayenne'n, så hadde vel den også blitt litt fucked up den og... :D :D :D Hardt trimmede biler holder ikke så godt som standard-tunete biler... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Hva med å melde på en think med ekstremt kraftige batterier, evt. en generator på tilhenger..? :D :D :D Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Hmm... Husker da jeg hadde så sinnssykt lyst til å være med i gumball.. da jeg var 14 år... Altså.. Hadde sikkert vært moro, men jeg har bedre ting å sløse penger på, da jeg ikke er en rik jævel som de fleste som deltar i gumball er.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 saken er at det er en opplevelse for livet... du kommer til å ha minner som du aldri glemmer... det er vel derfor mange, inkludert meg, vil være med... kostnadene stiller man opp til minnene... jeg har også lyst til å fly til miami, leie en winnebago, kjøre den til LA og ta fly tilbake... det hadde også vert et minne for livet, men det koster jo mye penger det også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Blir morro detta........... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Såvidt jeg har skjønt er det mange flere som melder seg på enn som får være med Så det gjelder nok å få til et skikkelig overbevisende opplegg En ikke altfor trimma Skyline eller Supra (500 hk kanskje, for å beholde driftssikkerheten) burde jo være ypperlig ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg