ilck Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Vi får se når felgene kommer, spørs om jeg må valse ut mye. Noen som veit hvor mye dette vanligvis koster? Kommer vel an på hvor mye? Felgene er 8" i bredden, det vil si 20 cm i bredden.. Korrekt? Det blir vel problemer med svingradiusen i og med at kræsjer litt. Noen som kan litt om dette.. Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 valsing for 750,- per hjulbue.. er dette dyrt? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 valsing for 750,- per hjulbue.. er dette dyrt? ja... dette var dyrt....... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Normalt ligger vel prisen på 500kr pr hjulbue. men hadde gladelig betalt 750pr hjulbue VISS jobben ble utført strøkent :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Ok, hadde vært digg med 500 per hjulbue.. Kanskje onkel tom? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Normalt ligger vel prisen på 500kr pr hjulbue. men hadde gladelig betalt 750pr hjulbue VISS jobben ble utført strøkent :) 750 per felg var hos valsespesialisten.no Han sa han kunne møte meg i Oslo og få gjort det. Han kunne nærmest garanatere at lakken ikke ville sprekke.. det var hvis lakken ikke var gammel og at jeg ikke hadde noen rustskader.. Er det ikke så mye ustyr man trenger, siden kan kunne møte meg i oslo.. tar vel ikke så lang tid heller? url http://www.valsespesialisten.no/ Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg