ilck Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Måtte bli felg av en eller annen type siden jeg ikke fikk dine ;) Haha. Blir nok bra, det.. Gleder meg! Prates gulpolo, da er det å hente bilen i sarpsborg :S midt i rushet. Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Fine felger thumpsup Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Måtte bli felg av en eller annen type siden jeg ikke fikk dine ;) Haha. Blir nok bra, det.. Gleder meg! Prates gulpolo, da er det å hente bilen i sarpsborg :S midt i rushet. :) hehe fikk og fikk. må slite dem ut først :D Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Fine felger! Helt etter min smak.....enkle, pene og ikke minst 5 eika...(ps...som sagt,min smak) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 siden du alt har bestil felger er det vel liten vits i at jeg legger ut et forslag.. men jeg gjør det likevel :P disse felga.. ingen ekstra plast.. lakkere all svart plast i bilens farge. og senk mye.. mine tips :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 HTN Felgene er spesielle å råflotte! kommer mye bra fra HTN. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Fine felger! Helt etter min smak.....enkle, pene og ikke minst 5 eika...(ps...som sagt,min smak) Lukter jeg lik smak? Det var kjærlighet ved første blikk da jeg så disse hos en forhandler. Fikk de litt billigere på vwconsult.no Super serivce! :D Da venter jeg bare til lønninga nå på fredag, må jo ha gummi også. Noen tips? :) Helios: takk for et bilde av smude felger. kan tenke meg at de koster litt, hehe. Må si de felgene er pene!! Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Tja...sikkert mange meninger om dekk...jeg kjører Goodyear på alle 8......Eagle Ventura på sommer......hadde jeg vært deg ville jeg gått for arvtageren til det dekket(husker ikke hva det heter......) Begge er helt SJEF på bl a vannplaning......Vel mange meninger...Shariff har vel billige dekk...vet ikke om han har Godtår :-) dekk men..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Tja...sikkert mange meninger om dekk...jeg kjører Goodyear på alle 8......Eagle Ventura på sommer......hadde jeg vært deg ville jeg gått for arvtageren til det dekket(husker ikke hva det heter......) Begge er helt SJEF på bl a vannplaning......Vel mange meninger...Shariff har vel billige dekk...vet ikke om han har Godtår :-) dekk men..... Ok, hvor mye betalte du da? Vil helst ikke spare på dekk, det er det som avgør om jeg holder på meg på veien. Skjer med prosjektet ditt da? Noe nytt? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Husker ikke hvor mye jeg bet...er 2år siden......Men ettefølgeren anbefales.......195 du har tenkt deg eller? Helt enig ang ikke kjøpe no billige drittdekk............. Mitt prosjekt er nok ganske stillestående frem til litt mer motor puss i April/Mai og sveising av badlook+lakkering av cupdiff og dører,håndtak,speilplater osv i Juni/Juli.....hvis lommeboka holder........ Men jeg har et litet mini-Polo prosjekt som er så godt som ferdig.....her snakker vi styla modellbil.....kommer en tråd om den neste uke tenker jeg..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Bah, felgene er nå bestilt fra Tyskland. Er her om 4-6 uker.. BAAAAH! Klarer ikke å vente.. Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 siden du alt har bestil felger er det vel liten vits i at jeg legger ut et forslag.. men jeg gjør det likevel :P disse felga.. ingen ekstra plast.. lakkere all svart plast i bilens farge. og senk mye.. mine tips :) Hvem forhandler slike HTN felger i Norge? er vel ganske stiv pris på de? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Da venter jeg bare til lønninga nå på fredag, må jo ha gummi også. Noen tips? :) 195/40 el 205/40 må vel du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 195/40 el 205/40 må vel du ha. 215/40 synes jeg er greit på min polo. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Kan jo være en idé å handle fra Sharif, som nevnt. Tror ikke han selger Goodyear, men han selger iallefall TOYO. Minst like bra. Toyo Proxes T1-S kjørte jeg på i sommer, og det var utrolig deilige dekk. På de nye felgene har jeg T1-R. Kan ikke si noe dumt om dem heller... edit: Og et lite tips om du sliter med å få råd til alt på en gang; kjøp brukt. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg