jettamaster Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 fleier som har gjort dette?:D http://www.vestnytt.no/nyhet.cfm?nyhetid=753 Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by jettamaster fleier som har gjort dette?:D http://www.vestnytt.no/nyhet.cfm?nyhetid=753 Har en kamerat som prøvde nesten det samme, vel og merke gjorde han det ikke like nøye da.. Skreiv med sprittusj på en papp plate og la den i frontruta, han skulle ut å råne å fikk ikke skiltene før dagen etterpå.. Han blei jo seff stoppa i en teknisk kontroll, kameraten min blei sur fordi han ikke kunne skjønne hva som var galt med det, han fikk jo de nye skiltene i morra ;) Sier seg vel sjøl, har man ikke skilter så har man ikke skilter. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 hehe.. genialt.. :rolleyes: Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Er et par mopeder her som går med pappskilt iallefall.. Eneste jeg har sett av slike skilter.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Jeg gjorde det der selv på den 69 Kadetten jeg hadde før. Var på biltilsynet og fikk vognkort og bestilte skilt, og dro hjem og tok fram saks, papp og sprittusj. Kjørte vel med dem en ukes tid før de rette skiltene kom i posten.... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 I "gamle dager" hadde pappa og broren hans to identiske Borgward Isabella'er med ett sett skilt og vognkort på deling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 "– Det mest vanlege er slike rånebilar som køyrer rundt med miniskilt." :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 på den første mopeden jeg hadde, hentet jeg et sånt skilt "Livsfarlig kabel", de gule som henger over alt ;) eller noe i den duren, har jo nesten samme størrelse som mopedskiltene, skrev på med sprittusj, å kjørte rundt! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Fint at purken så litt humor i saken og ikke la fyren i håndjern da! Men hvis den er blitt begjært "avskilta" flere ganger og ikke er i kjørbarstand, så ville det vel vært bedre hvis politiet "impounda"(hva er dette på norsk??) bilen istedenfor at den kjører rundt! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Peer "impounda"(hva er dette på norsk??) Å taue inn bilen? Sett litt mye på tv-serier hvor hovedpersonene parkerer ulovlig? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 I "gamle dager" hadde pappa og broren hans to identiske Borgward Isabella'er med ett sett skilt og vognkort på deling. Har du noen spes. interesse for borgward? Bestefar`n min har 2 stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg