mtharaldVW Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Selger min Golf 2 1800 1986. Viss noen er på jakt etter en golf, eller kjenner noen som er på jakt etter en golf, så selger jeg golfen min grunnet studier. Trøstmodig, men måtte bli et faktum før eller siden...! http://www.finn.no/finn/car/object?id=4633828&sid=1025118310585319&pos=0&rub=202 Hilsen Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Meget fin golf :) Er bra med corrado interiør, men jeg ska selge golf selv jeg da. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hey precious! Blir det noe fanger salg eller? skal nedover til helgen! Beklager at dette kom på denne tråden.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 35000 ? for en 86 mod ? hoho... Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 jeg fikk 30 000 for min 86mod 1,8 :) lykke til med salget! blir sikkert ikke vanskelig og selge denne bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by As-I-Die 35000 ? for en 86 mod ? hoho... han fikk nå solgt den for nøyaktig 35 tusen da :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Mon tro hva jeg kunne fått for min.. :rolleyes: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 50-60 tusen ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Er få biler som er så grundig tatt i biter, lakka, pussa, polert, velholdt som denne her da. både under, i motorrom og overalt. Kjøperen var vist kjempefornøyd med prisen på 35, han hadde hatt flere golfer før og syns det var helt grei pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 veldig tøff og pen bil du hadde :) det eneste jeg ikke "likte", var Jetta-lyktene ;P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Så denne bilen utfor fjetland her om dagen,pen bil men støtter det som blir sagt om jettafronten her. Sto å dillet med en tempsensor... Bare nevner og at det kan lønne seg å ikke stresse når man bytter den..motoren var visst enda litt varm så fikk den blå tempsensoren midt i panna og en god spylings med væske opp i panser og rundt omkring. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by Phantom Bare nevner og at det kan lønne seg å ikke stresse når man bytter den..motoren var visst enda litt varm så fikk den blå tempsensoren midt i panna og en god spylings med væske opp i panser og rundt omkring. den smellen der røyk jeg også på her om dagen:D dro ut nederste klipset og da løsna hele faenskapen og jeg fikk spruten i trynet:op Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg