MUNKORAMA Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 hvor mye for karosseriet. har en kompis som trenger nytt tak, førerdør med speil,frontrute og bakstilling. pris på dette hadde vært fint, så skal jeg gi deg beskjed om han vil ha det. send megt en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hbraa Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Har du solgt turboen? Pris? Gått langt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Selger du motoren? Komplett m/turbo, ledningsnett? Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 trenger en eksosmanifold uten sprekker og 2 stempler.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Hvorfor svarer du 'geirilien' ikke på mail og pm? Du har fått betalt for delene jeg kjøpte for lenge siden, men jeg har ikke mottatt de betalte delene. Og så forstår jeg det slik at dette ikke bare gjelder meg, men andre her på forumet også. Jeg håper dette bare skyldes en misforståelse eller at du bare er treig med å sende de betalte delene. I så fall vil jeg poste på nytt og informere om at alt er i skjønneste orden. Men la meg si det slik: Nå er det på tide å ordne opp rimelig raskt om du vil unngå konsekvensene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ICON Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by hercem Er du ikke sikker på om du hadde cruisecontroll? Ja.. den lukta litt svidd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by UMBINC Ja.. den lukta litt svidd :D Synes det selv ja :) Rart at så mange oppfører seg som noen blødtørstige piraier. Virker forøvrig lett å kvitte seg med en S2 i deler. Som om man faktisk ikke trenger å ha en slik bil engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jeg har betalt for hovedlykter, men ikke betalt for frakt enda. Planen er å betale på Tirsdag og få sendt hovedlykter og instrumenter oppover.. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jamez Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by Salmacis Hvorfor svarer du 'geirilien' ikke på mail og pm? Du har fått betalt for delene jeg kjøpte for lenge siden, men jeg har ikke mottatt de betalte delene. Og så forstår jeg det slik at dette ikke bare gjelder meg, men andre her på forumet også. Jeg håper dette bare skyldes en misforståelse eller at du bare er treig med å sende de betalte delene. I så fall vil jeg poste på nytt og informere om at alt er i skjønneste orden. Men la meg si det slik: Nå er det på tide å ordne opp rimelig raskt om du vil unngå konsekvensene! Kan jeg foreslå at man gir fyren fram til helga på i det minste å GI ORD fra seg, ellers er det anmeldelse, og når det er flere som har "handla" med fyren, samt denne tråden så tror jeg det er lite tvil om hva som skjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Hvor lenge siden er det folk har betalt da, uten å hørt noe? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Bra jobba!! kjøp deler av gjøk som sikkert ikke har bilen engang!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by k-70 Bra jobba!! kjøp deler av gjøk som sikkert ikke har bilen engang!! Du trenger ikke slenge med leppa om dette her. Neste gang kan det, desverre, være din tur. mvh EW Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Bedragerisaken er nå anmeldt til Politiet og blir overført til Rogaland Politidistrikt. Der vil saken bli innordnet i eksisterende bedragerisaker. Jeg vil råde andre om ikke å handle med denne personen inntil saken er ferdig behandlet. Pga personvern lovgivning kan jeg ikke gå ut med navn og addresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegegjerdet Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Dersom det er noken som veit kem dett er, så e det jo berre å avlegge han eit lite "besøk". Det er ikkje ulovlig det... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg