Gå til innhold

nascar?

Ranger emnet


fredz

Anbefalte innlegg

KEbab gud seriøst. Det at nascar biler ikke er fullasta med det seneste av abs antispinn anti ditt å antidatt er jo litt av greia som gjør det gromt. Her kjører gutta rundt i 2 tonns biler i over 300km/t halvmetere fra hverandre. Nevn en grommere sport med mer fighting?

Nascar er mannesport. Og pitstopp i nascar er jo faktisk morro å se på for der SKJER Det faktisk noe cheers

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes Nascar er tøft å se på. Det er klart at det blir ikke så bra på TV som i virkeligheten, men sånn er det jo med all motor sport.

Jeg har aldri vært på et løp selv, men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å vært på et.

Det blir jo også ganske ofte mange heftige kræsjer i Nascar. :hammer

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Billetter er booket og betalt, DaCuda her på forumet, jeg og to andre skal over nå i februar og se på Daytona 500 den 19. Tror det skal bli gøy! :)

En ting å si, BeeN there dDon That, GLED DEG FY FAEN, JEG ER SÅ JÆVLI MISUNELIG; FAEN!!!!!!!! :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win :win Jeg har ei rød jakke med øl reklame og NR 8 på hellothere GOD TUR. :D :D :D :D

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CamaroCab!

Hehe, jeg tviler ikke - du var vel der samme turen som Rune S. var med? Gleder meg! Drar imorra, så det blir en lang dag før vi lander i West Palm Beach, 25min unna leiligheten vår :)

 

Ha en kjempefin tur, jeg kommer til å sittte å se det live på viasport3 så du får vinke til meg :hello: .

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei CamaroCab!

Hehe, jeg tviler ikke - du var vel der samme turen som Rune S. var med? Gleder meg! Drar imorra, så det blir en lang dag før vi lander i West Palm Beach, 25min unna leiligheten vår :)

Bor faktisk 5 minutter unna speedwayen (sammen med ca 50 andre norske pilotstudenter.) og må si at jeg begynner å bli ganske lei hele opplegget rundt speedweek. Kaos i gatene, overtall av rednecks og et evigvarende og monotont motorbrøl fra banen gjør at jeg gleder meg til det hele er over.

 

Men for all del. Kos deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår