HåkonV Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Delebil tilsalgs.. Vil selge min traustige å gode golf til en verdig kjøpar. Det er ein 86 mod golf 2 1,8 cl. med svart interiør og fint lakka svart taktrekk. har gode kyb-gass demparar(halt år gammle) 2 sett med dekk(1 sett med stål felgar(vinterdekk) og et sett med 13" alu felg) bilen og motor har rulla vel 200k(206k) og er i ok stand, litt rust(et lite hol i ein kanal, og litt overflaterust) ein bulka framskjerm og litt smårusk. Bilen står i ålesund.(har 2 sett med fjører, ett kappa og ett orginalt, no sitt det kappa fjører bak og orginale framme) bilen skal eu godkjennast til 1. okt. Og det som må ordnast for å få den godkjent er handbrekket(sannsynleg vis vaieren) på eine sida, og lysa(for svak, dårleg reflektor). og eit hol i eksospotta Bilen er i dagleg drift, og har aldri hatt startproblem, startar når eg vil.(er av å til litt treig når den er kald) Prisantydning 4k Ring håkon Vidnes for meir info, eventuelt for å sjå bilen i ålesund(eller i vanylven område i helga) 47409739 Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hvordan er det med rust/bulker i følgende områder: tak bakskjermer/hjulbuer bake bakplate døråpninger kanaler bunnplaten motorrom tankpåfyllinghull kan karosseriet brukes eller er det sjøholt-materiale? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hehe.... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by gofle2 hehe.... tar det som et JA på alle de ovennevnte områdene steinar :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by projektRUST hvordan er det med rust/bulker i følgende områder: tak bakskjermer/hjulbuer bake:( litt rust, men mulig å ta) skal sjekke bulker seinare i dag bakplate: dårlig masse sparkel. døråpninger: dårlig på førar side, andre er eg ikkje sikker på kanaler: bra bortsett frå eit hol (ca3cm i diameter)på venstre side bunnplaten: trur den er bra motorrom: har ikkje sett så nøye etter, men trur ikkje der er noko rust. tankpåfyllinghull: ganske sikker på det er bra kan karosseriet brukes eller er det sjøholt-materiale? det får du avgjere, må iallefall jerast noko med kanalen på venstre side Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Jeg tror at jeg på vegne av Pål, kan si at denne ikke er aktuell for ham. Han er i Bergen nå. Rust liker jeg ikke, kjøper han en rusten bil er det jeg som må sveise.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by SpeedWell Rust liker jeg ikke, kjøper han en rusten bil er det jeg som må sveise.. :) hehehe:D Den frykten har jeg også kjent når en del kompiser har skullet kjøpe seg bil! Den er ikke god!!! :op Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Bilen går for 3000 i helga, dersom ingen andre vil ha den. Håkon Vidnes Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg