Jonte Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 I dag har jeg lagt opp høyttalerkabler helt fram på høyre siden av bilen, og koblet opp delefilteret på høyre siden.. Må kjøpe mere høyttalerkabel i morgen for å få det til å rekke over til andre siden.. Her er delefilteret og høyttalerkablene.. Her har jeg koblet opp til 6,5" - 3" og 1", benytter meg av orginale kabler i dørene til 3" og 1", for jeg kan se for meg at det er et helvette å legge opp kabler gjennom dørene osv.. Sikkert bra trangt der.. Her er hullene til 3"ern og 1"ern, venter på nye 1"ere så jeg kan modifisere, ødela de andre :( Skal fjerne elementet, for så å lime fast det nye elementet bakom grillen, også montere den fast i dørtrekket. Og på 3"ern skal jeg lage en runding av MDF på baksiden av dørtrekket som jeg fester 3"ern i, for så å modde den orginale grillen og holderen litt, slik at det ser orginalt ut, viktig :) Her er hullet til 5 1/4"n, så det må nok skjæres litt her for å få plass til 6,5"ern.. Hullet er hvertfall dypt nok.. Skal dempe inni der også, med litt dempeull, kjøpe i morra til subkassen og mid-bassene.. Legger nok ei pakning rundt her også... :) Delefilteret på en perfekt plass bakom hanskerommet, takk til 2maz for tips til plass :) Ellers har jeg bestilt meg Philips Silvervision pærer fra ei sjappe Dr_S anbefalte i England, også har jeg betalt for GT leppa, så den blir sendt i morgen.. I morgen tikker vel lønninga også inn og over helga blir bremsene mine og Vader-interiøret sendt fra Sverige.. Ellers blir det nok Coiloversmontering i morgen ettermiddag.. Bilder kommer!! :) Bestilte også ny lambdasonde i dag.. Skal ringe å purre på den grillen fra England, også skal jeg ringe til Kjell Hansen Shipping og høre om felgene mine er kommet :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Blir rett å slett rått detta her. :) - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Blir rett å slett rått detta her. :) Håper det.. Men, jeg er redd den forsterkeren til frontsettet er litt for pinglete.. Men, den får duge ei stund.. Før jeg tar meg råd til noe råere :) Skal innom å høre om glasset til gulvet er ferdig.. :) Også må jeg få tak i Mr Fleischer også, og gi han mål på den chromelista :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Fått tak i mere høyttalerkabel i dag så da koblet jeg opp delefilteret på førersiden også.. Så nå er det bare å kutte og mekke litt med elementene.. :) Delefilteret oppkoblet, benyttet meg av orginalkablene i dørene her også.. Skal festes litt bedre, men her blir det altså sittende.. Glasset er skjært til, betalte 50kr for det, 6mm tjukt.. 37x29cm. De skulle montere det for meg i plata også, for 50kroner ekstra.. Så jeg henter det over helga. Setene og Bremsene er betalt og blir sendt på Mandag.. :) GT Leppen er sendt i dag, og felgene hentes i Bjerkvik i morgen, blei ikke tid til montering av fordempere, men det må gjøres nå en eller annen dag.. :deng Ellers skal jeg skru litt mere i morgen, med annlegget, kutte litt til 6,5"erne.. Og dempe subkassa på nytt. Har fått tak i nye bolter og mutter etc.. Blir nok bra.. :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Liten Update, hentet felgene i dag! :) Daniel med en felg! :) Resten av felgene, 8x18 M3 E46 med 225/40/18 Dunlop Winter Sport :) Pakket i bilen til pappa, yeah Passat :) Gulvet til bagasjerommet, med glass i.. Blei supert! :) Lånte Dremel hos Jesse i dag, så i morgen skal jeg kutte plass til 6,5", også håper jeg å få fiksa med det der jævla senkesettet forran.. Må få det gjort snarest :( - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 enda mer vinterdekk?:D Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 enda mer vinterdekk?:D Ja, er jo Nord-Norge :) Jeg driver å sjekker litt med sommerhjul osv nå, så det skal være kjøpt og ferdig moddet i løpet av vinteren! :) Så jeg får med meg sommeren denne gangen! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 enda mer vinterdekk?:D OT: Bjørn, på tide med ny avatar :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 OT: Bjørn, på tide med ny avatar :) Og nytt nick? :D Begynner å ligne på Diddy du no... etterhvert vet vi ikke hva du kaller deg... :roll: Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Tørr du skrive opp et budsjett over hvor mye du har brukt på bilen din eller? Syns det skjer noe nytt med den hver gang jeg logger inn... Spennende å følge med forresten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 ENDELIG!! Fikk jeg montert Coiloverene forran.. :) Det satt som faen, men etterhvert fikk jeg av to bolter selv, også kom det to kompiser med pågangsmot og fikk tatt de to siste etterhvert.. Det blei veldig bra.. Jeg er fornøyd, men lurer på om jeg skal senke den litt mere, hvertfall bak.. :) Jekket opp på ene siden: Etter å ha slitt som faen med en av boltene på den siden, så jekket jeg opp på andre siden også, for å prøve meg der.. Så fikk jeg også svinget på forstillinga.. Stress med å få av boltene.. Men, det gikk etter mye WD40, kraft, forskjellige posisjoner osv osv osv.. Jesse tar et tak :) Montert: Andre siden.. I vaskehallen på Shell: Bilder med Kameraet, ferdig vasket! :) Jeg er fornøyd.. Og den sitter som faen på veien nå :) Skal kjøre litt med det, så se om jeg skal senke mere etc.. For så å få tatt 4-hjulskontroll! Takk for hjelpa Thomas og Mads (Jesse) :) Uten dere hadde jeg sikkert liggi under der enda! :D I morra skal jeg modde mere på stereoen.. :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Ble bra det der :) Men hvorfor ventet du ikke med bytte til bremseklosser og skiver kom? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Ble bra det der :) Men hvorfor ventet du ikke med bytte til bremseklosser og skiver kom? Det blei supert, men må få på Rieger fangeren og M-tech listene fort.. Nei, jeg gidda rett og slett ikke vente mere, jeg må få det gjort, skal sende felgene jeg bytta i nedover i morgen.. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Blei skikkelig tøft ja.. det skal du ha! ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 må si det her også. Blei helrått. - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg