Jonte Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 få gang på updates Jonte! Jess, vært lite action på bilfronten i det siste, skjer mye ellers i livet mitt.. Så, det blir sånn.. Men, håper på en del mere pakker osv nå, så går det framover.. :) Har fått en pakke før helga, og den monterte jeg i full fart: Nå kan dem ikke si noe når jeg har lite skilt, har jo ikke plass til større :pray Lasta cab'n med pakker: Pakke fra Rizla: Sub: Frontsett: Chromlist, Emblem, Sub'er, Frontsett, Kabler.. Monteres snarest! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoW1 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Feet bil :D Blir digg når du blir ferdig Tror dette er den lengste tråden jeg har sett på dette forumet. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Feet bil :D Blir digg når du blir ferdig Tror dette er den lengste tråden jeg har sett på dette forumet. Hehe Takk! Tar så lang tid før jeg blir ferdig.. Men, det går seg nå til :) Har vært ute å mekka litt nå :) Før jeg begynnte: Fikk endelig av det merket bake, det satt svært godt fast, så var det bare å vaske litt, og modifisere det andre merket, annen patent i USA tydeligvis, men det skal sitte ganske bra nå, med den kraftige dobbelsidige tapen.. Monterte også Chrom-lista, og denne gangen fikk jeg den på på rett vis.. Så nå er det fresha litt opp der bake.. Blei bra synes nå jeg.. :) Gleder meg til å få ny fanger bak, og ny eksos... Trur det blir mye bedre da, ser så tamt ut nå.. Monterte skiltet på den nye lista, blei bedre, ikke den store forskjellen, men litt :) Kommer mere så fort delene kommer inn! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Fant de ut hva den oljelekkasjen var? - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Fant de ut hva den oljelekkasjen var? Ja, var feil med pakningen.. De dekte alt.. Så vi får håpe det holder seg nå.. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 haha, endelig fikk du raua i gir Jonte, fett anlegg, blir bra dette, likte løsningen med chrome list og carbon logo på bakenden, gleder meg te å se videre resultater :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 haha, endelig fikk du raua i gir Jonte, fett anlegg, blir bra dette, likte løsningen med chrome list og carbon logo på bakenden, gleder meg te å se videre resultater :) Polerte bilen på jobb i natt.. Lite å gjøre :) Blei ganske bra, tok litt bilder nå nylig, flott vær her i byen.. Ser at den trenger GT leppa, senking, ny bakende, større hjul med mindre gummi, og nye frontlykter, bakfangeren er jo også så tam, så gleder meg til å hente den i dag.. Bare begynne å pusse nå.. :) Skal få tatt oljeskift nå snart, også trur jeg at jeg må skifte et av de strammehjula som er på ei reim forran, rasler litt.. Skal få bestilt time til diagnose hos BMW nå snart.. Montering av stereo skjer vel snart det også :) BMW i Nord-Norsk landskap Blank Bagasje, fornøyd med lille spoileren også :) Blankt i motorrommet også :) Fornøyd med M3-speilene også, konge! Narvik by i bakgrunnen, småbåthavna.. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Utrolig fin. er nesten forelska. hehe. - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Utrolig fin. er nesten forelska. hehe. Takk Takk :) Fikk en ny pakke i dag, med chrome askebeger og amerikanske blinklys pærer.. Skal montere askebegerene i natt på jobb vet jeg.. Venter med pærene til jeg får de nye frontlyktene, har ventet lenge nå :( Venter også på oljefilter, bensinfilter, ny grill, osv osv.. Selger felgene mine nå, med valgfri dekk (enten 235/45/17 skjeivslitte Falken piggfri eller litt brukte Michelin 235/40/17), kjøper nye 19" snart antar jeg, venter bare på litt svar fra her og der.. :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Sikker på at du har fått emblem til cabriolet da? For de er jo mindre i størrelse på koffertlokket.. Ellers ser bilen din veldig bra ut, ikke alle mods jeg er enig i, men men ;) Liker veldig godt lysene dine, xenon/hid sakene. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Noen av bildene funker ikke? Edit: nå funka de! =) Men hvordan er de xenonlysa på kveldene nå? Merkes godt? 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Sikker på at du har fått emblem til cabriolet da? For de er jo mindre i størrelse på koffertlokket..Ellers ser bilen din veldig bra ut, ikke alle mods jeg er enig i, men men ;) Liker veldig godt lysene dine, xenon/hid sakene. Ja, emblemene var nå like, men det var bare å mekke litt, så gikk det bra :) Xenon'ene er konge, skal montere opp det nye kittet i langlysene når jeg får nye frontlyktene.. Blir bra det.. :) Noen av bildene funker ikke? Edit: nå funka de! =) Men hvordan er de xenonlysa på kveldene nå? Merkes godt? Ja, de er super, lyser veldig bra.. Det som er litt surt er at når jeg setter på langlysa, så er det faen ikke noe spesielt bedre.. :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Jeg tenkte på cabrioletene med bremselys integrert i lokket jeg, men ser du ikke har det. Uansett, bra den passa da. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER_LOVE Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 ser at du har vært optatt med bilen siden du kjøpte den. blir bra dette her. men hvor kjøpte du den bmw logoen da? fikk lyst på dem. LYKKE TIL med bilen da :thumb Takk! Tar så lang tid før jeg blir ferdig.. Men, det går seg nå til :) Har vært ute å mekka litt nå :) Før jeg begynnte: Fikk endelig av det merket bake, det satt svært godt fast, så var det bare å vaske litt, og modifisere det andre merket, annen patent i USA tydeligvis, men det skal sitte ganske bra nå, med den kraftige dobbelsidige tapen.. Monterte også Chrom-lista, og denne gangen fikk jeg den på på rett vis.. Så nå er det fresha litt opp der bake.. Blei bra synes nå jeg.. :) Gleder meg til å få ny fanger bak, og ny eksos... Trur det blir mye bedre da, ser så tamt ut nå.. Monterte skiltet på den nye lista, blei bedre, ikke den store forskjellen, men litt :) Kommer mere så fort delene kommer inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Jeg tenkte på cabrioletene med bremselys integrert i lokket jeg, men ser du ikke har det. Uansett, bra den passa da. Har lyst på et slik bagasjelokk.. Får se. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg