Gå til innhold

Laaaaav einser Jetta

Ranger emnet


rs_cr

Anbefalte innlegg

Originally posted by Polo Classic

 

Kopperud sin Polo 1F tipper jeg, den har gått rundt 27.000 km

 

Du har ikke noe bilder av den fra noe treff a? Jeg leita fælt etter den på NBS treffet men kunne ikke finne den. Så den for første gang på Ekeberg, Motorshow ell noe før 2000. den var bare så ekstrem deilig da og det er den fortsatt.

 

Lenge leve "dassrull" stilen:dude:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var i Kollen i helgen. Kan hende du finner noen bilder fra Volksfest. Er ikke altid den er med på treff. Han har Golf V med 20", orginal Golf I GTI og Scirocco I i tillegg til Polo'en

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Den var i Kollen i helgen. Kan hende du finner noen bilder fra Volksfest. Er ikke altid den er med på treff. Han har Golf V med 20", orginal Golf I GTI og Scirocco I i tillegg til Polo'en

 

Da skal jeg få sjekka litt på vwaudi-club sine hjemme sider. Det var en fin samling av biler. har sett den 1'r golfen hans, den er fin. Var på VW Audi club standen på motorfestivalen?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

 

Du vet at alle disse postene er myntet på deg? ;)

 

Hehe... Du får fortsette og poste bilder av fete jettaeinsere. Fint med litt bilder ettersom jeg i disse dager prøver å bestemme meg for hva slags felger go'bilen skal få.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Originally posted by Jonte

Den der så rar ut.. For småe hjul rett og slett..

 

Ja, det så helt fjernt ut..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår