Gå til innhold

Dama har kjøpt seg Pickup

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jay

 

haha, jeg har senka min 2cm ;) du har 10? :p og min er 5cm høy nå elns og din er ... 20-30? ;)

 

koselig med v8 lyd som putrer forbi av og til, flyttet til stabekk i helgen foresten, så putre forbi der litt også ;)

 

men blir vel en helgebil med v8 snart :) ble fristet av den pontiacen han fyren solgte på forumet her.. det hadde vært noe ;)

 

hva skal du kjøre fremover? rekorden?

 

 

min pontiac??

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

 

haha, jeg har senka min 2cm ;) du har 10? :p og min er 5cm høy nå elns og din er ... 20-30? ;)

 

koselig med v8 lyd som putrer forbi av og til, flyttet til stabekk i helgen foresten, så putre forbi der litt også ;)

 

men blir vel en helgebil med v8 snart :) ble fristet av den pontiacen han fyren solgte på forumet her.. det hadde vært noe ;)

 

hva skal du kjøre fremover? rekorden?

 

elns? Eller noe sånt? Whatever.

 

Vel, putre forbi blir litt vanskelig, da jeg er V8-løs etter helgen (Har kjøpt en kasse øl for å drukne mine sorger på lørdagen.... -Ok da, feste! *ingen sammenheng med at pickup'en blir solgt*)

Skal sitte på med Oslo Sporveier fremover, blir møkk å ta banen til og fra Oslo hver dag, men funker nok. Rekorden tror jeg blir kjørbar til neste år engang, hvis jeg ikke får noen flere planer som utsetter enda mer. Sparer uansett halv årsavgift og omreg på å registrere den til neste år, i motsetning til i år ('75mod...)

 

Blir vel egentlig ikke V8-løs, har jo 4 sb-motorer og en blokk liggende til en vakker dag... Eller et "bra" prosjekt, vi får se.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

gi en input på hvordan det føles å ta i rattet første vinterdag da :) når det er godt og kaldt ute...

 

Hehe... brr.... fryser fast :eek: Skal gi pickupen et trygt og godt varmt sted å stå for vinteren.... ;)

******************

**Scrape The Planet**

******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår