Mambo Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Hayabuza Men den insprøytninga og dætt shitt tåler ikke en dritt.. det er ikke bare å justere opp trykk, peise inn en sjipp eller å koble til pc'n... for det første.. chip. for det andre. det er jo ikke bare driten alt volvo lager veitdu !! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Mambo for det første.. chip. for det andre. det er jo ikke bare driten alt volvo lager veitdu !! For det første, Chip e fer å eta! og har jeg sagt at alt volvo lager er dritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Hayabuza Men den insprøytninga og dætt shitt tåler ikke en dritt.. det er ikke bare å justere opp trykk, peise inn en sjipp eller å koble til pc'n... Det er ikke bare å peise inn et chip, eller koble til pc for å f.eks få 350hk med et sprut fra f.eks 230ft heller da:rolleyes: Ingen særlige fordeler med mekanisk, men vet du hva du gjør, kan du hente høye effekter ganske så billig med det. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Hayabuza For det første, Chip e fer å eta! og har jeg sagt at alt volvo lager er dritt? tja. til nå er det ihvertfall.. panseret. (flatpanser), gearkasse, og sprutet :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Mambo tja. til nå er det ihvertfall.. panseret. (flatpanser), gearkasse, og sprutet :P det er 3 ting av 92343234 ting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by nissan s13 Det er ikke bare å peise inn et chip, eller koble til pc for å f.eks få 350hk med et sprut fra f.eks 230ft heller da:rolleyes: Ingen særlige fordeler med mekanisk, men vet du hva du gjør, kan du hente høye effekter ganske så billig med det. på en 230ft trenger du ikke bli skitten på fingrene for å få masse hk... sjipp eller koble til datan.. da har du gamp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Hayabuza på en 230ft trenger du ikke bli skitten på fingrene for å få masse hk... sjipp eller koble til datan.. da har du gamp... Så du chipper dysene til 500cc, chipper lmm til å bli map sensor og chipper bensinpumpa til å tro at den er på steroider???? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 spørs nå hvor mye hk du skal ha i den det da! går fint å sjippe til 250hk... en jeg kjenner har 327hk i en t5r.. den er kun datatrimma..... 0.6 bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 med en t16t turbo? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Hayabuza spørs nå hvor mye hk du skal ha i den det da! går fint å sjippe til 250hk... en jeg kjenner har 327hk i en t5r.. den er kun datatrimma..... 0.6 bar Den er ikke original ellers, hvis den gir 327@0,6. Du øker grunneffekten meget lite med et chip. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 han hadde kun kobla til data'n... også hadde han en dumventil som ga mere hk.. ellers var motoren orginal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Hayabuza ... også hadde han en dumventil som ga mere hk.. Den komentaren sier nok for meg, over og ut........ Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Hayabuza også hadde han en dumventil som ga mere hk.. Har jeg missforstått masse her og bør begynne og lese igjen, eller er dette helt på jurdet.....??? Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by nissan s13 Den komentaren sier nok for meg, over og ut........ Kunne ikke sagt det bedre selv. :) Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Så du mener det ikke går å få gain hk med en ordentlig dump da? var ikke noe vanlig søppel dump skjønner du.. det var ordentlige saker som kostet en del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.