tosk Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 er d mye arbeid, denna karn har gjort d, sykt rått! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 går vel greit det.. sikkert litt tilpassning i bredden (940 er breiere enn 240) Er også et lite kabel helvete, har selv kjøpt 740 instrumenter som skal i 242`n. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Det ekke bare "litt" tilpassing for å få det til, kan jeg si deg. Kurven på frontruta til en 940 kontra 240 er veldig forskjellig pluss at de aller fleste mål IKKE passer overens mellom de to bilene.:) Det er ganske mye jobb å bytte over for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 hvis du ser litt "grovt " på det så er det nok ikke noe problem.. Det værste blir vel å få girspaken og rattstammen til og passe, resten er jo bare kapping og skjæring, evt sparkling og litt leking med glassfiber for å få det pent.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Klart man kan se grovt på ting og gjøre dem halvveis. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by kimosabi Det ekke bare "litt" tilpassing for å få det til, kan jeg si deg. Kurven på frontruta til en 940 kontra 240 er veldig forskjellig pluss at de aller fleste mål IKKE passer overens mellom de to bilene.:) Det er ganske mye jobb å bytte over for å si det sånn. er det noe problem å tilpasse da? 240 har jo en "plate" som går med frontruten, før selve dashboardet. Det er jo bare å bruke denne og skjøte den sammen med 940 dash? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 For å si det sånn, så alt går, bare du legger vilja di i det, og bruker nok tid på det.. :D Lykke til ihvertfall, tror du kommer til å trenge det :D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Jeg har aldri sagt at jobben er noe stort problem. Jeg vet bare at det krever endel tid og arbeid. MEN belønningen blir desto større hvis man er litt petimeter og bruker mye tid på jobben. Da slipper man knirking og trøøttsomme lyder pga. dårlig tilpassing.;) På TPC-forumet er det flere som har gjort dette som sikkert har endel flere tips enn meg slik at veien kansje blir litt kortere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.