Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by acoupe

Fint at dere endelig har begynt med servoen da...blir mye enklere å kjøre da vettu :)

Har hatt problemer med msn`n min i det siste, så jeg har ikke kommet meg inn der.

Kommer til å kjøre mye når servoen er på plass tenker jeg ?

 

ja jeg gleder meg til å kunne kjøre med sevoen!:)

om jeg kommer til å kjøre mye det tviler jeg på,du vet hvordan muttern og fattern er når det gjelder det..:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

ja dem er litt vrange foreldrene dine..hehe...har roy fått fixa resten av det han sku gjøre eller ?

 

veldig vrange!hehe

Han har vel skiftet dynamoen,sikringsboksen,snart servo,skifta grill og fikset på lysene...vet ikke om han har skiftet reg.reim og bensinpumpe men...han skal ha bilen den uka her også så regner med at det blir skiftet alt snart!:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Jeg har servo, men er litt knotete å ta bilde av.. Kan prøve i morgen !

 

Enda bedre, kan ta bilde av det på bilen til en kamerat av meg som har lagt på røret...

 

det er ikke så farlig med bilde,han som skal fikse det skjønte det når han fikk se på bilde som Speedwell la ut!:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Fint at du stod over jettafront da... :)

Hvis du noen gang skal ha firkanta lykter så er rallye-grill mye tøffere. I mine øyne iallfall. ;)

 

hehe...har studert jettafronten litt nå og det skal aldri på min bil!!

Har fått jævlig sansen for rallye fronten nå men det har jeg ikke råd med nå,det får jeg ta en gang jeg har råd!:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetl0vB

Grattis med fin bil.. Ang reimjul bruk et som passer :D

 

 

 

*No-Limit* Du er fra feil side så du har ikke stemmerett.

 

takk!:)

ja jeg må finne et som passer men det er 6 forskjellige og ingen vet hvilket som passer og da må vi bestille alle sammen og få den regninga og det vil jeg helst slippe:D

Er det ingen som vet hva slags reimskive det er?

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår