Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

Originally posted by NoLimit

 

HÅHÅHÅ.. den DER skal du jaggu få igjen for!!! HMZ!! FY##"%)

 

hehe..irritert? ;)

 

Ja nå har du noe å bevise her.. hihi

 

hehe....jeg må bare skaffe meg jobb først så når jeg får penger så blir det styling!!:D

jah det værste jeg vet er når gutter sier "du er jo en jente" "siden du er en jente" osv....angry

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by miss_acoupe

 

hehe....jeg må bare skaffe meg jobb først så når jeg får penger så blir det styling!!:D

jah det værste jeg vet er når gutter sier "du er jo en jente" "siden du er en jente" osv....angry

 

hehe.. jeg MÅTTE bare :D

Ingen jenter som liker å høre slik.. så da måtte jeg jo.. hehe.. du får banke Stian litt da vettu i stedet for meg ;)

(han som sa jeg skulle skrive det :rolleyes: )

 

Blir nok bra dette her! Får håpe du tilgir meg en dag! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by miss_acoupe

nå får du rulle innda, gammel`n!!! så du skylder på meg ja ??...hehe....nå får du passe deg før jeg sender deg på gammlehjem :D...HA HA!!

 

med vennlig hilsen Stian :)

 

hehe ;) lol

 

må jo skylde på NOEN da ;)

Men nå sporer jeg helt av tråden her.. sorry :)

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

 

hehe.. jeg MÅTTE bare :D

Ingen jenter som liker å høre slik.. så da måtte jeg jo.. hehe.. du får banke Stian litt da vettu i stedet for meg ;)

(han som sa jeg skulle skrive det :rolleyes: )

 

Blir nok bra dette her! Får håpe du tilgir meg en dag! hihi

 

hehe....sleipe faen!!:D

Jeg kan jo alltids tilgi deg hvis du slutter å mobbe bilen min for at den er høy...hehe....:)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg satt i alpine høytalere i hattehylla så nå vart det litt lyd i bilen!!

I neste uka skal jeg bygge basskasse så da får jeg satt i alpine type s 12" bassen min og håper da det blir mere lyd!!

Det jeg mangler da er en forsterker så hvis det er noen her som selger en 4 kanals forsterker til en billig penge så send meg en pm!:)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår