Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoLimit

Gratulerer med bil!! :D

 

Så ikke helt ille ut denne her.

Men regner med jeg får ta en bedre kikk på den en eller annen gang på Lillehammer? ;)

Dette blir bra vettu.. Flere jenter i VAG gjengen og. Du har skjønt det ;) hehe..

 

Takktakk...Er veldig fornøyd i hvert fall jeg!!:)

Kanskje stian skal kjøre den på fredag eller lørdag så er du i lhmr da så kan du få se på den da?

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by miss_acoupe

 

Takktakk...Er veldig fornøyd i hvert fall jeg!!:)

Kanskje stian skal kjøre den på fredag eller lørdag så er du i lhmr da så kan du få se på den da?

 

Det går an vettu! :D

Du må skaffe deg lappen selv snart da så du kan kjøre på treff selv og ;)

 

Er vel mulig jeg skal til Lhmr en dag så kan si fra jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

hehe madammen har også heldigvis bilinteresse ellers hadde det vært over og ut for lenge sia for jeg prate bil hele tia desverre.. men men

 

vemund

 

Offtopic:

 

dama mi blir sur nesten med en gang jeg begynner å pjatte bil med noen, men heldigvis kan hun faktisk sitte vedsiden av meg å lese det nyeste VW Golf Scene hver måned. men eneste kommentarer hu kommer med er, fin farge, stygg bil osv...

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

 

Offtopic:

 

dama mi blir sur nesten med en gang jeg begynner å pjatte bil med noen, men heldigvis kan hun faktisk sitte vedsiden av meg å lese det nyeste VW Golf Scene hver måned. men eneste kommentarer hu kommer med er, fin farge, stygg bil osv...

 

Du må gjøre som meg... Har lært dama opp til å skille mellom Golf 1 til Golf 5 :) Lært henne hva som er fint og hva som er stygt ;)

 

Hun er blitt veldig flink! Og hu er RÅ på å polere kjerra mi!

 

Har lovet henne at jeg skal kjøpe en Golf 1 Cab til henne neste sommer som hun skal få fikse litt på. Eneste som irriterer meg er at hu vil lakke kjerra ROSA... Steike.......... * begynner nesten å angre*

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår