Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har snakket med en kamerat av familien som har litt greie på bil om jeg får satt på åpent luftfilter på bilen min og han sa at det ikke går!

Men på autospar så selger de åpent luftfilter til bilen min,og jeg har lyst på åpent luftfilter så er det noen her som vet om jeg får satt på det på bilen min??:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

det går nok det..

alle motorer kan ha åpent luftfilter..

la stian få kikke på det, så finner han sikkert ut hva som trengs..

billige åpne luftfiltere på torshov nå også sier stian..225.- eller noe

Jepp...har veldig lyst på det!!:)

får vel la stian ta en kikk på det da...:D

Skal du ikke trene i dag da??

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Skal ganske voldsom ombygging til for å få til å sette på konfilter hvertfall... Du kan jo sette inn et innsatsfilter, men det hjelper jo ganske lite! Luftmengdemåleren sitter nemlig på selve luftfilteret.

 

oki....er konfilter det samme som sportsluftfilter,det var i hvert fall det som passa på bilen min på autospar?

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Konfilter er sånn rundt, og har samme form som et fingerbøl omtrent.

 

Jeg har ikke mye peil på GTi8v motoren, men på min går det hvertfall ikke sånn som oppsettet er nå, og det er jo k-jetronic på min, det samme som er på din...

 

oki...Jeg har ikke så mye peiling jeg heller så da får jeg få noen som har peiling til å se ordentlig etter...:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Er ikke alle biler det er like lett å få på slik konisk filter på. (også kalt sportsluftfilter i denne tråden :D)

 

På gamlebilen min så hadde ikke det gått pga luftmengdemålern og masse annet dill dall.

 

Men nå er jeg ikke sikker på hvordan ting er på din da. Ikke sett nedi motorrommet på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår