Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

Originally posted by acoupe

2400,- på biri bilopphøggeri :)

svarte for deg jeg snuppa !

 

oi oi tusan, det var dyrt.

sjekka du på øyer ell? hehe hunder bildemontering.. grise billig men et veldig jalla høggeri.

 

har ikke servo jeg på min 91 modell passelat.. den er tuuung og jeg har miniatyr ratt og litt breie dekk.. tungt er det.. men er en vaneska.. hehe en kompis av meg som sku kjøre bilen min.. han kjørte den en gang har ikke giddi sia syns det var for slitsomt..

 

men som sagt.. vanesak :)

 

Lykke til med monteringen da!

Spent på å se hvordan denne bilen blir.

 

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by passat kara

 

oi oi tusan, det var dyrt.

sjekka du på øyer ell? hehe hunder bildemontering.. grise billig men et veldig jalla høggeri.

 

har ikke servo jeg på min 91 modell passelat.. den er tuuung og jeg har miniatyr ratt og litt breie dekk.. tungt er det.. men er en vaneska.. hehe en kompis av meg som sku kjøre bilen min.. han kjørte den en gang har ikke giddi sia syns det var for slitsomt..

 

men som sagt.. vanesak :)

 

Lykke til med monteringen da!

Spent på å se hvordan denne bilen blir.

Vemund

 

Har ikke sjekka så mange steder,men av de stedene jeg har sjekka så var biri billigst...

stian synes ikke at det er noe moro å kjøre bilen min,han synes t det er et slit men det blir det snart slutt på så da har han ingen unnskyldninger på å ikke kjøre bilen min...hehe...:D

men det er vel som du sier en vanesak...:)

Jeg er ganske spent på hvordan bilen blir etter hvert jeg også,har så jævlig mye planer med den men har ikke noe penger...

:rolleyes:

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir ekstra tung på rattet om dekka er slitt, eller forstillingsgeometrien er helt på tur..

 

Mine 215 dekk er null problem bare man har litt bevegelse på bilen. Men tror jeg også skal ha servo, for å kunne ratte rundt raskere. ;)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Den blir ekstra tung på rattet om dekka er slitt, eller forstillingsgeometrien er helt på tur..

 

Mine 215 dekk er null problem bare man har litt bevegelse på bilen. Men tror jeg også skal ha servo, for å kunne ratte rundt raskere. ;)

 

Dekkene er ikke slitt i det hele tatt,nesten helt nye....og forstillingsgeometrien har jeg ikke peiling på...

Det er jo ikke noe problem å kjøre uten servo...men så er det jævlig digg å ha servo da...:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en Golf MK2 i går kveld. Ble ikke lenge før jeg fikk felger og dill på.

IM000157.JPG

Er ganske fornøyd med den selv om det er lenge siden jeg har kjørt en såpass gammel bil. Liker ikke disse pre88 dørene jeg heller nå når jeg ser de. Skulle fått fatt i noen nyere men damen vil ikke bruke peng på bilen :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by miss_acoupe

 

nja....vil heller ha 2 lykters med emblemfri grill...:D

Enig der. Det er finest. Men jeg smeller til med en panserforlenger så den ser litt sint ut. Da regner jeg med at den blir bedre. Skulle også forandre selve grillen til en uten emblem. Vi får se hva jeg gjør fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår