GTI_Biatch Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by NoLimit HÅHÅHÅ.. den DER skal du jaggu få igjen for!!! HMZ!! FY##"%) hehe..irritert? ;) Ja nå har du noe å bevise her.. hihi hehe....jeg må bare skaffe meg jobb først så når jeg får penger så blir det styling!!:D jah det værste jeg vet er når gutter sier "du er jo en jente" "siden du er en jente" osv....angry Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by miss_acoupe hehe....jeg må bare skaffe meg jobb først så når jeg får penger så blir det styling!!:D jah det værste jeg vet er når gutter sier "du er jo en jente" "siden du er en jente" osv....angry hehe.. jeg MÅTTE bare :D Ingen jenter som liker å høre slik.. så da måtte jeg jo.. hehe.. du får banke Stian litt da vettu i stedet for meg ;) (han som sa jeg skulle skrive det :rolleyes: ) Blir nok bra dette her! Får håpe du tilgir meg en dag! hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 nå får du rulle innda, gammel`n!!! så du skylder på meg ja ??...hehe....nå får du passe deg før jeg sender deg på gammlehjem :D...HA HA!! med vennlig hilsen Stian :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by miss_acoupe nå får du rulle innda, gammel`n!!! så du skylder på meg ja ??...hehe....nå får du passe deg før jeg sender deg på gammlehjem :D...HA HA!! med vennlig hilsen Stian :) hehe ;) lol må jo skylde på NOEN da ;) Men nå sporer jeg helt av tråden her.. sorry :) Vi snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by NoLimit hehe.. jeg MÅTTE bare :D Ingen jenter som liker å høre slik.. så da måtte jeg jo.. hehe.. du får banke Stian litt da vettu i stedet for meg ;) (han som sa jeg skulle skrive det :rolleyes: ) Blir nok bra dette her! Får håpe du tilgir meg en dag! hihi hehe....sleipe faen!!:D Jeg kan jo alltids tilgi deg hvis du slutter å mobbe bilen min for at den er høy...hehe....:) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by miss_acoupe hehe....sleipe faen!!:D Jeg kan jo alltids tilgi deg hvis du slutter å mobbe bilen min for at den er høy...hehe....:) hehe du kan utfordre stig til dragrace på en traktorvei :D da vinner nok du, lene! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Mandel hehe du kan utfordre stig til dragrace på en traktorvei :D da vinner nok du, lene! hehe....det var ikke en dum ide fredrik...takk!!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Nå har jeg satt i alpine høytalere i hattehylla så nå vart det litt lyd i bilen!! I neste uka skal jeg bygge basskasse så da får jeg satt i alpine type s 12" bassen min og håper da det blir mere lyd!! Det jeg mangler da er en forsterker så hvis det er noen her som selger en 4 kanals forsterker til en billig penge så send meg en pm!:) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Er det noen her som vet hvor hjerna sitter hen i bilen,skal ta motorvask og må vite om den sitter i motorrommet!! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 er ikke sikker...men dekk til fordeler'n ( dit tennpluggkablene går) og dynamo.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Mandel hehe du kan utfordre stig til dragrace på en traktorvei :D da vinner nok du, lene! Traktorvei? nei takk. Nå var det DU som sammenliknet bilen til Lene med en traktor. Ikke jeg. ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by miss_acoupe Er det noen her som vet hvor hjerna sitter hen i bilen,skal ta motorvask og må vite om den sitter i motorrommet!! Du burde dekke til hele fordeleren, dynamoen var ikke noe problem på bilen min hvertfall. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Gratulerer med Golf da! GTI er saker! Bra det er flere jenter som har skjønt d! Men vær så snill da, ikke noe jettafront..... :) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Hjerne tviler jeg du har, ettersom det er mekanisk innsprut på bilen din. Men skulle du ha det, så sitter den i det rommet hvor viskermotoren er, helt ute på førersiden. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by NoLimit Traktorvei? nei takk. Nå var det DU som sammenliknet bilen til Lene med en traktor. Ikke jeg. ;) :D hehe, u got it Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg