Gå til innhold

Bilder av C4

Ranger emnet


Cozzie

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by krt_

Firksen din tulling!! hvorfor har du ikke sagt i fra om at du har kjøpt deg verdens råeste bil?? Det er dårlig gjort det!!:rolleyes:

 

Hehe.. Audi er vel ikke helt meg.. men ble litt kåt kan man si på denne da.. :D :D :D

 

Si ifra.. har ikke sett deg på ca 4 år så tenkte ikke på det serru..Vurderte å kjøre nordover i sommer men dama og jeg dro te sverige istede en uke.. vi har snakka om å ta en tur til neste år da... du gjør a? skole?

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ok.. Vi hadde jo planlagt å dra ned til pappa i larvik i sommer, så skulle vi ta turen innom deg. men vi fikk en smule dårlig råd i sommer pga jeg ikke fikk noen sommerjobb.

Ja jeg går nok ennå skole, blir vel å gjøre det i ca 5 år til men hvor i landet er ikke helt bestemt. Tenker det blir 3 år til her oppe, så får vi se om vi ikke flytter nedover vi også. ser jo ut til at alle gjør det.

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by krt_

hehe ok.. Vi hadde jo planlagt å dra ned til pappa i larvik i sommer, så skulle vi ta turen innom deg. men vi fikk en smule dårlig råd i sommer pga jeg ikke fikk noen sommerjobb.

Ja jeg går nok ennå skole, blir vel å gjøre det i ca 5 år til men hvor i landet er ikke helt bestemt. Tenker det blir 3 år til her oppe, så får vi se om vi ikke flytter nedover vi også. ser jo ut til at alle gjør det.

 

Okay.. 5år til på skole??? uf.. jaja noen som gidder det..

velger heller å vere lykkelig som liten å leve livet i ungdommen jeg :D

 

er bra å bo her nede vettø! men kunne godt ha tenkt meg nordover ettervert..er faen ikke natur her som kan måle seg med nordnorge

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår