Gå til innhold

Bilder av C4

Ranger emnet


Cozzie

Anbefalte innlegg

Originally posted by Cozzie

 

Iveco? Det va nu åsså nåkka å skru på... hehe ;)

 

Volvopower all the way! Eller Scania for den saks skyld :)

 

Skal nok ikkje bli yrkessjåfør, men litt deltid e ikkje så dumt. Gøy å kjør tung bil.. Skal ha oppkjøring på CE etterhvert..

 

Okay.. hehe.. er ikke så lett å få lælingsplass.. 40 av 60 ca har ikke fått lælingsplasser! ville egentlig på personbil.. men så starta jeg som læling på delelager på honda/citroen, men d fant jeg ut at vertfall ikke var noe for meg.. så nå har jeg vert på iveco et år.. synes det er allright jeg.. men faen å tungt enkelte ting er!! jaja.. skal vel ta lappen i militæret jeg oxo..

http://groups.msn.com/Audierbest/audis642.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=453

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by one

Ja den derre åpningen er stygg :)

 

Jau. Tett den igjen :) Får aldri motorproblemer på Audi :P

 

Lekte litt med bilen din forresten... du hoppa opp en klasse.. :P

 

Cozzie-lek.jpg

 

Kjøper du to sett med "øyelokk" eller "lyktespoilere" .. alt etter hva du kaller det, så tror alle at du har A8 :P

 

En oppe, og en nede :D

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FriX-244TiC

faen å jeg roter.. hehehe...audis642.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=453

 

Okey... sikkert gøy å sku på tunge kjøretøy. Har lagt om noen dekk og satt dem på 113 vogner i militæret. Sliter litt på helsa :P

 

Får forresten bare fram en rød X..

Hva med å registrere deg på upload-it på nytt? Kjekk side..

 

Er du på ditt andre lærligår nå eller?

Trodde du kom til å gå befalsskole eller.noe i den retninga. Du er jo rette mannen til det :D Litt gal, litt vill... kan bare gå bra i forsvaret da vettu =)

 

hehe

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

 

Okey... sikkert gøy å sku på tunge kjøretøy. Har lagt om noen dekk og satt dem på 113 vogner i militæret. Sliter litt på helsa :P

 

Får forresten bare fram en rød X..

Hva med å registrere deg på upload-it på nytt? Kjekk side..

 

Er du på ditt andre lærligår nå eller?

Trodde du kom til å gå befalsskole eller.noe i den retninga. Du er jo rette mannen til det :D Litt gal, litt vill... kan bare gå bra i forsvaret da vettu =)

 

hehe

 

joa.. skifte dekk er ikke morro nei! hehe.. øy gal? erre du mener me det? hehe neida.. Jeg har blidt snill gutt nå jeg! sett lyset!! dah.. neida men jeg har det.. snill gutt altså :P .... ivertfall forhold til før!! menne du.. du har vel MSN vel?.. er litt greiere p prat mannsjit der.. nå erre kvelden.. jeg starter på det andre året nå om et par månder.. den derre upload-it funker ikke hos meg.. jaja..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FriX-244TiC

 

joa.. skifte dekk er ikke morro nei! hehe.. øy gal? erre du mener me det? hehe neida.. Jeg har blidt snill gutt nå jeg! sett lyset!! dah.. neida men jeg har det.. snill gutt altså :P .... ivertfall forhold til før!! menne du.. du har vel MSN vel?.. er litt greiere p prat mannsjit der.. nå erre kvelden.. jeg starter på det andre året nå om et par månder.. den derre upload-it funker ikke hos meg.. jaja..

 

Så det sier du :P Hva er MSN-adressen din?

 

Min MSN: hellrover@hotmail.com

 

:)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi

 

RåneOne :)

 

Polerte kjerra mi i dag, og la på litt black chrome på no lister og beskyttelsesdeksler. Fikk desverre ikke tatt noen bra bilder etter poleringa. Ble fort mørkt ...

 

Men her er noen bilder før poleringa. Skal knipse no bilder i mårra i dagslys og :D

 

Cozzie-One.jpg

 

Cozzie-Two.jpg

 

Cozzie-Three.jpg

 

Cozzie-Four.jpg

 

Som dere ser trengte lista under fangern litt krem :)

 

Skal sku av hjula i mårra å gni dem skikkelig inn med litt felgvoks også. Så blir det bra :)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by one

Fet kjærre det der ja. Du trenger bare samme baklysa/bakplata som jeg har nå så blir det bra.

 

Ser veldig lav ut bak din i forhold til min, må få den lenger ned jeg ser jeg, ser mye bedre ut :)

 

Hohei =)

 

Joda. S4-baklykter hadde vært tingen. Kommer nok etterhvert, men blir ikke med det første. Leveres det sorte lamper til Audi'n? Har aldri sett det, men lurer på om det kunne blitt bra?

 

Ta fram en sprayboks kanskje? :D

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EyeLid

mellomting foran av bak av det cozzie har så ser det bra ut...

 

Tror NESTEN jeg må skaffe noen spess 18"ere til min :rolleyes: :D

 

Mellomting?

 

Fasitsvaret er jo at den må lengre ned foran ;)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår