Gå til innhold

Bilder av C4

Ranger emnet


Cozzie

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by EyeLid

WOW!

 

C4en din var pen inni da cozzie!

OK, du har quattro ja, tenkte jeg ikke over, da er vel alt bare tatt fra S4 ;)

 

Er sikkert det som er gjort ja...

Skal forresten polere kjerra i mårra. Skal leke litt Kid-A da. Se om man får noen bra bilder =)

 

Fant bare et bilde av bilen din på siden din. Var en del linker som ikke funka helt fint.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

 

Friksen! Aldri vært den smarteste kniven i skuffa:P hirr hirr.

 

Fått deg Audi? Hva har du gjort med Volvoen da? hehe

 

Hilsen tidligere klassekamerat :D

Kenneth Furre

 

hehe .. du mener d jah.. tøff i kjeften... på avstand er du hehe.. Trondheim? går du skole der nå eller?

 

Volvoen står utenfor på 2 bukker akkurat nå.. er en stund sia jeg kjøpte S6`en.. fikk lappen tebake å trengte å kjøpe noe som ikke går så bra..?.. hehe..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

 

Er sikkert det som er gjort ja...

Skal forresten polere kjerra i mårra. Skal leke litt Kid-A da. Se om man får noen bra bilder =)

 

Fant bare et bilde av bilen din på siden din. Var en del linker som ikke funka helt fint.

 

Faen å Pen den Audien din ser ut på bildene!!!!!!!!.. har Registrert meg på den sia ..

 

 

 

 

 

:)

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FriX-244TiC

 

hehe .. du mener d jah.. tøff i kjeften... på avstand er du hehe.. Trondheim? går du skole der nå eller?

 

Volvoen står utenfor på 2 bukker akkurat nå.. er en stund sia jeg kjøpte S6`en.. fikk lappen tebake å trengte å kjøpe noe som ikke går så bra..?.. hehe..

 

Hehe=)

 

Går skole i Trondheim ja. Hva driver du med for tiden da?

 

Mista lappen ja? Hehe.. hvordan klarte du det?

 

Sleng opp no bilder av kjerra di.

http://www.uploadit.org/ - login, og velg bildet du skal laste opp. Så får du opp en adresse til bildet etterpå.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

 

Hehe=)

 

Går skole i Trondheim ja. Hva driver du med for tiden da?

 

Mista lappen ja? Hehe.. hvordan klarte du det?

 

Sleng opp no bilder av kjerra di.

http://www.uploadit.org/ - login, og velg bildet du skal laste opp. Så får du opp en adresse til bildet etterpå.

 

jeg har regga meg på .uploadit.org nå.. men får ikke noe mail.. har prøvd med en annen mail adresse oxo.. faens driit a.. men prøver fra MSN Gruppa..ser om d funker..

 

Mista lappen i 3 månder i våres.. var glatt vettø.. må sladde litt da vettø :D Jeg er læling som lastebilmekaniker..(eyy har fullført skolen å greier!! hehe er nok ikke mange som hadde trodd det... :op ) erru du går skole for å bli?

 

`Frix 240tic.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=442

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FriX-244TiC

 

jeg har regga meg på .uploadit.org nå.. men får ikke noe mail.. har prøvd med en annen mail adresse oxo.. faens driit a.. men prøver fra MSN Gruppa..ser om d funker..

 

Mista lappen i 3 månder i våres.. var glatt vettø.. må sladde litt da vettø :D Jeg er læling som lastebilmekaniker..(eyy har fullført skolen å greier!! hehe er nok ikke mange som hadde trodd det... :op ) erru du går skole for å bli?

 

`Frix 240tic.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=442

 

Okey. Tøft det da. Hvordan biler mekker du på? Vovlo/Scania eller? Tok lastebillappen i armyen =)

 

Ikke dum den bilen der.. A8-felger?

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

 

Okey. Tøft det da. Hvordan biler mekker du på? Vovlo/Scania eller? Tok lastebillappen i armyen =)

 

Ikke dum den bilen der.. A8-felger?

Jøss funka d bilde altså... synes ikke hos meg.. jaja..

ja d er de nye a8 felgene.. jeg skro Iveco.. hehe.. jasså så du skal bli sånn feit lastebil sjåfør altså..?.. hehe..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FriX-244TiC

Jøss funka d bilde altså... synes ikke hos meg.. jaja..

ja d er de nye a8 felgene.. jeg skro Iveco.. hehe.. jasså så du skal bli sånn feit lastebil sjåfør altså..?.. hehe..

 

Iveco? Det va nu åsså nåkka å skru på... hehe ;)

 

Volvopower all the way! Eller Scania for den saks skyld :)

 

Skal nok ikkje bli yrkessjåfør, men litt deltid e ikkje så dumt. Gøy å kjør tung bil.. Skal ha oppkjøring på CE etterhvert..

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by one

Knipset et par bilder med ringene påmontert :D

 

kamei_ringer1.jpg

 

kamei_ringer2.jpg

 

Se der ja...

Må ikke være flau over å vise fram ringene ;)

 

Liker ikke helt den grillen. Er rett og slett plagsomt med åpningen til panserkroken. Men om du krysser øya, eller ser på litt avstand ser det bra ut =)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår