Gå til innhold

Bilder av C4

Ranger emnet


Cozzie

Anbefalte innlegg

Originally posted by one

Vasket og polert bil i dag, og knipset noe nye bilder :D

 

TK's bil-bilder

 

Se der ja ;)

 

Men det gjenstår noe bakpå bilen...

Ser en ikke fullt så lekker antenne der, samt kaptein krok..

 

Hva er det som stikker opp på bakruta?

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Cozzie

Utseendemessig var den litt kjedelig.

Ja, mye som bør og skal gjøres. Er som sagt 100% original, men litt senking, 19" felger og kanskje litt mørkere vinduer hjelper nok mye. Også effektanlegg da :D

Blir nok litt finere i bedre lys og, flatt og kjedelig lys bildene er tatt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by placid

Ja, mye som bør og skal gjøres. Er som sagt 100% original, men litt senking, 19" felger og kanskje litt mørkere vinduer hjelper nok mye. Også effektanlegg da :D

Blir nok litt finere i bedre lys og, flatt og kjedelig lys bildene er tatt i.

 

Jau. Lys har en god del å si. Fine forhold hjemme i Lofoten for slikt :)

 

Forresten. Ser du er en aktiv bruker på forumet. 4 poster på to år :P

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

Tidligere eier sa at det er originalt sportsunderstell, som skulle senke 30-35 mm.

 

Forhørte meg med Møller om originalt understell til C4, sportsunderstellet på Audi 100 er FEMTEN mm fjærer, men i og med at bilen din er en 2.3 quattro er vel sjansen stor for at et S4 understell har kommet på (det var hvertfall 2 varianter til S4en).

 

Så ellers VELDIG pen ut den bilen din, men spoileren hadde ikke jeg satt på. Synes nemlig C4ene har så sexy rumpe originalt :op Blir fort litt Sierra look også - men det gjør vel neppe deg noe? ;)

 

Ang felgene dine, er de 18"?

 

Har bittelitt bilder av bilen min (ikke gjort noe med den delen av hjemmesiden enda da, noe må ordnes om men dere finner det)

http://home.no.net/audicars/

 

Placid:

TØFF bil du har der, håper for guds skyld du har sikringsanordningene i orden ;) Dog er jeg ikke helt for fargevalgene som var...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by EyeLid

eyh, mister, bildene som ligger på DIN harddisk kan du ikke linke til, det må være en www adresse ;)

 

Hehe som sagt er ikke den råeste jævelen på dataen.. menne faen a.. så da må jeg legge de ut nette.. for eks på en hjemmesie å ha link til den eller?

jaja.. er vertfall en svart S6 Varebil me 4.2 å 19" felger

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EyeLid

 

Forhørte meg med Møller om originalt understell til C4, sportsunderstellet på Audi 100 er FEMTEN mm fjærer, men i og med at bilen din er en 2.3 quattro er vel sjansen stor for at et S4 understell har kommet på (det var hvertfall 2 varianter til S4en).

 

Så ellers VELDIG pen ut den bilen din, men spoileren hadde ikke jeg satt på. Synes nemlig C4ene har så sexy rumpe originalt :op Blir fort litt Sierra look også - men det gjør vel neppe deg noe? ;)

 

Ang felgene dine, er de 18"?

 

Har bittelitt bilder av bilen min (ikke gjort noe med den delen av hjemmesiden enda da, noe må ordnes om men dere finner det)

http://home.no.net/audicars/

 

Placid:

TØFF bil du har der, håper for guds skyld du har sikringsanordningene i orden ;) Dog er jeg ikke helt for fargevalgene som var...

 

Heisann.. har ikke lagt merke til posten din...

Men..

 

Tidligere eier sa at bilen i det hele for seg er en S-bil, om du ser bort fra bremser og motor seff. Og forsikringa :p

 

Spoileren går nok ikke av. Syns den sitter fint der jeg ;) Men det er vel en smaksak..

 

Felgene på bilen er nok bare 215/45/17 :(

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FriX-244TiC

 

Hehe som sagt er ikke den råeste jævelen på dataen.. menne faen a.. så da må jeg legge de ut nette.. for eks på en hjemmesie å ha link til den eller?

jaja.. er vertfall en svart S6 Varebil me 4.2 å 19" felger

 

Friksen! Aldri vært den smarteste kniven i skuffa:P hirr hirr.

 

Fått deg Audi? Hva har du gjort med Volvoen da? hehe

 

Hilsen tidligere klassekamerat :D

Endret av Cozzie

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår