Gå til innhold

Bilder av C4

Ranger emnet


Cozzie

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Cozzie

Haha.. friksen. Hva er det som står på den gamle volvoen i bakgrunnen der? FUCK?

 

Hehe det var skjelden 242 som var smelt i trynet, så fant jeg ut atte det ble så jækli dyrt å sette bilen i rettebenk å så sveise all rust å lakkering.. så det ble "jorde-bil" hehe..

 

Hva faen mener du me Biltema farge på volvoen?`nå bersjer du på leggen.. det er faktisk en Audi blå farge.. LOL...

 

Har skiftet ut bil parken litt i det siste.. d har blant annet kommet en ny Vag i framilien :)

1boblebaken.JPG

4244GLT86.jpg

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FriX-244TiC

Hva faen mener du me Biltema farge på volvoen?`nå bersjer du på leggen.. det er faktisk en Audi blå farge.. LOL...

 

Mente frontfangeren, ikke farga =)

 

Kul den sorte volvoen der da.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå banner man vel litt i kirka, men syns ikke den sorte Vovloen var så ille. Men 240 original er ikke mye å skryte over :) Er det vinterbilen din? Ser du har montert en isskraper i fronten der :P hehe

 

Ser mora di enda har Audien i bakgrunnen der :) Ikke dumt

Også har den jo rett regnr :D

 

Er så heldig at min er bærumsregistrert! Sosssoossosssoossee..

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

Nå banner man vel litt i kirka, men syns ikke den sorte Vovloen var så ille. Men 240 original er ikke mye å skryte over :) Er det vinterbilen din? Ser du har montert en isskraper i fronten der :P hehe

 

Ser mora di enda har Audien i bakgrunnen der :) Ikke dumt

Også har den jo rett regnr :D

 

Er så heldig at min er bærumsregistrert! Sosssoossosssoossee..

 

Hehe er vel ikke akkurat noe vinterbil da.. den andre blåe jeg hadde i over 3 år brukte jeg sikkert ikke mere enn 5-10 ganger totalt på vinteren..

 

Nei 240orginal ekkeno særlig..

 

Hehe bilen til mutter ja.. den hakke rusla mere enn 50.000 siden slutten av 97.. hu bruker vel bilen i snitt 1 gang i uka!! nå har den stått i 2 uker.. hehe.. har bedt hu om å selge den da.. bytta bremser hele veien to ganger pga det var for mye rust på skivene til å få den mellom EU.. hehe.. faen å strøken den er.. 2 ganger i året på sånn lakk forseiling å greier.. så de som handler den gjør god handel!

 

men det er jo kult atte den er Svolvær regga da :)

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår