FriX-244TiC Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Cozzie Iveco? Det va nu åsså nåkka å skru på... hehe ;) Volvopower all the way! Eller Scania for den saks skyld :) Skal nok ikkje bli yrkessjåfør, men litt deltid e ikkje så dumt. Gøy å kjør tung bil.. Skal ha oppkjøring på CE etterhvert.. Okay.. hehe.. er ikke så lett å få lælingsplass.. 40 av 60 ca har ikke fått lælingsplasser! ville egentlig på personbil.. men så starta jeg som læling på delelager på honda/citroen, men d fant jeg ut at vertfall ikke var noe for meg.. så nå har jeg vert på iveco et år.. synes det er allright jeg.. men faen å tungt enkelte ting er!! jaja.. skal vel ta lappen i militæret jeg oxo.. http://groups.msn.com/Audierbest/audis642.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=453 Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 faen å jeg roter.. hehehe... Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by one Ja den derre åpningen er stygg :) Jau. Tett den igjen :) Får aldri motorproblemer på Audi :P Lekte litt med bilen din forresten... du hoppa opp en klasse.. :P Kjøper du to sett med "øyelokk" eller "lyktespoilere" .. alt etter hva du kaller det, så tror alle at du har A8 :P En oppe, og en nede :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by FriX-244TiC faen å jeg roter.. hehehe... Okey... sikkert gøy å sku på tunge kjøretøy. Har lagt om noen dekk og satt dem på 113 vogner i militæret. Sliter litt på helsa :P Får forresten bare fram en rød X.. Hva med å registrere deg på upload-it på nytt? Kjekk side.. Er du på ditt andre lærligår nå eller? Trodde du kom til å gå befalsskole eller.noe i den retninga. Du er jo rette mannen til det :D Litt gal, litt vill... kan bare gå bra i forsvaret da vettu =) hehe Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 :) haha, moromann... Øyelokk vil jeg ikke ha, men har faktisk vurdert å sette andre pærer i tålelysa mine :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Cozzie Okey... sikkert gøy å sku på tunge kjøretøy. Har lagt om noen dekk og satt dem på 113 vogner i militæret. Sliter litt på helsa :P Får forresten bare fram en rød X.. Hva med å registrere deg på upload-it på nytt? Kjekk side.. Er du på ditt andre lærligår nå eller? Trodde du kom til å gå befalsskole eller.noe i den retninga. Du er jo rette mannen til det :D Litt gal, litt vill... kan bare gå bra i forsvaret da vettu =) hehe joa.. skifte dekk er ikke morro nei! hehe.. øy gal? erre du mener me det? hehe neida.. Jeg har blidt snill gutt nå jeg! sett lyset!! dah.. neida men jeg har det.. snill gutt altså :P .... ivertfall forhold til før!! menne du.. du har vel MSN vel?.. er litt greiere p prat mannsjit der.. nå erre kvelden.. jeg starter på det andre året nå om et par månder.. den derre upload-it funker ikke hos meg.. jaja.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by FriX-244TiC joa.. skifte dekk er ikke morro nei! hehe.. øy gal? erre du mener me det? hehe neida.. Jeg har blidt snill gutt nå jeg! sett lyset!! dah.. neida men jeg har det.. snill gutt altså :P .... ivertfall forhold til før!! menne du.. du har vel MSN vel?.. er litt greiere p prat mannsjit der.. nå erre kvelden.. jeg starter på det andre året nå om et par månder.. den derre upload-it funker ikke hos meg.. jaja.. Så det sier du :P Hva er MSN-adressen din? Min MSN: hellrover@hotmail.com :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Knipset noen bilder i kveld, ble veldig mørke og snodige... Edit: Legg merke til terningene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Hihi RåneOne :) Polerte kjerra mi i dag, og la på litt black chrome på no lister og beskyttelsesdeksler. Fikk desverre ikke tatt noen bra bilder etter poleringa. Ble fort mørkt ... Men her er noen bilder før poleringa. Skal knipse no bilder i mårra i dagslys og :D Som dere ser trengte lista under fangern litt krem :) Skal sku av hjula i mårra å gni dem skikkelig inn med litt felgvoks også. Så blir det bra :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Fet kjærre det der ja. Du trenger bare samme baklysa/bakplata som jeg har nå så blir det bra. Ser veldig lav ut bak din i forhold til min, må få den lenger ned jeg ser jeg, ser mye bedre ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 mellomting foran av bak av det cozzie har så ser det bra ut... Tror NESTEN jeg må skaffe noen spess 18"ere til min :rolleyes: :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by one Fet kjærre det der ja. Du trenger bare samme baklysa/bakplata som jeg har nå så blir det bra. Ser veldig lav ut bak din i forhold til min, må få den lenger ned jeg ser jeg, ser mye bedre ut :) Hohei =) Joda. S4-baklykter hadde vært tingen. Kommer nok etterhvert, men blir ikke med det første. Leveres det sorte lamper til Audi'n? Har aldri sett det, men lurer på om det kunne blitt bra? Ta fram en sprayboks kanskje? :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by EyeLid mellomting foran av bak av det cozzie har så ser det bra ut... Tror NESTEN jeg må skaffe noen spess 18"ere til min :rolleyes: :D Mellomting? Fasitsvaret er jo at den må lengre ned foran ;) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Ser for meg noe ala det Cozzie har både foran og bak jeg :D Fant noen 55mm fjører på en tysk tuning-side, sammen med noen sportsdempere vil det blir bra, MEN, får vel vente til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Dahlback Racing har komplett sorte baklys og midtstykke: http://www.dahlbackracing.se/audi/a100/styling.asp?Language=1 Søk etter: "Black tail lights" 451 EUR ~ 3800 kr + MVA og litt fortollingskost. Hadde jeg hatt sort Audi hadde jeg nok puttet på de ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg