Cozzie Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Friksen. Registrer deg på http://www.uploadit.org/, og last opp bilder dit. Er par interiørbilder av min: Speedometeret går forresten til 280. Hirr hirr Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 WOW! C4en din var pen inni da cozzie! OK, du har quattro ja, tenkte jeg ikke over, da er vel alt bare tatt fra S4 ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by EyeLid WOW! C4en din var pen inni da cozzie! OK, du har quattro ja, tenkte jeg ikke over, da er vel alt bare tatt fra S4 ;) Er sikkert det som er gjort ja... Skal forresten polere kjerra i mårra. Skal leke litt Kid-A da. Se om man får noen bra bilder =) Fant bare et bilde av bilen din på siden din. Var en del linker som ikke funka helt fint. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 ja er start.no som er skotske på lagringsplassen og sletter bilder litt vilkårlig til tider... :( Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Cozzie Friksen! Aldri vært den smarteste kniven i skuffa:P hirr hirr. Fått deg Audi? Hva har du gjort med Volvoen da? hehe Hilsen tidligere klassekamerat :D Kenneth Furre hehe .. du mener d jah.. tøff i kjeften... på avstand er du hehe.. Trondheim? går du skole der nå eller? Volvoen står utenfor på 2 bukker akkurat nå.. er en stund sia jeg kjøpte S6`en.. fikk lappen tebake å trengte å kjøpe noe som ikke går så bra..?.. hehe.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Cozzie Er sikkert det som er gjort ja... Skal forresten polere kjerra i mårra. Skal leke litt Kid-A da. Se om man får noen bra bilder =) Fant bare et bilde av bilen din på siden din. Var en del linker som ikke funka helt fint. Faen å Pen den Audien din ser ut på bildene!!!!!!!!.. har Registrert meg på den sia .. :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by FriX-244TiC hehe .. du mener d jah.. tøff i kjeften... på avstand er du hehe.. Trondheim? går du skole der nå eller? Volvoen står utenfor på 2 bukker akkurat nå.. er en stund sia jeg kjøpte S6`en.. fikk lappen tebake å trengte å kjøpe noe som ikke går så bra..?.. hehe.. Hehe=) Går skole i Trondheim ja. Hva driver du med for tiden da? Mista lappen ja? Hehe.. hvordan klarte du det? Sleng opp no bilder av kjerra di. http://www.uploadit.org/ - login, og velg bildet du skal laste opp. Så får du opp en adresse til bildet etterpå. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Steike den hadde lekkert interiør Cozzie :) Vil ha!! Kjedelig blått slitt tøy i min :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Cozzie Hehe=) Går skole i Trondheim ja. Hva driver du med for tiden da? Mista lappen ja? Hehe.. hvordan klarte du det? Sleng opp no bilder av kjerra di. http://www.uploadit.org/ - login, og velg bildet du skal laste opp. Så får du opp en adresse til bildet etterpå. jeg har regga meg på .uploadit.org nå.. men får ikke noe mail.. har prøvd med en annen mail adresse oxo.. faens driit a.. men prøver fra MSN Gruppa..ser om d funker.. Mista lappen i 3 månder i våres.. var glatt vettø.. må sladde litt da vettø :D Jeg er læling som lastebilmekaniker..(eyy har fullført skolen å greier!! hehe er nok ikke mange som hadde trodd det... :op ) erru du går skole for å bli? `Frix Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by FriX-244TiC jeg har regga meg på .uploadit.org nå.. men får ikke noe mail.. har prøvd med en annen mail adresse oxo.. faens driit a.. men prøver fra MSN Gruppa..ser om d funker.. Mista lappen i 3 månder i våres.. var glatt vettø.. må sladde litt da vettø :D Jeg er læling som lastebilmekaniker..(eyy har fullført skolen å greier!! hehe er nok ikke mange som hadde trodd det... :op ) erru du går skole for å bli? `Frix Okey. Tøft det da. Hvordan biler mekker du på? Vovlo/Scania eller? Tok lastebillappen i armyen =) Ikke dum den bilen der.. A8-felger? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Cozzie Okey. Tøft det da. Hvordan biler mekker du på? Vovlo/Scania eller? Tok lastebillappen i armyen =) Ikke dum den bilen der.. A8-felger? Jøss funka d bilde altså... synes ikke hos meg.. jaja.. ja d er de nye a8 felgene.. jeg skro Iveco.. hehe.. jasså så du skal bli sånn feit lastebil sjåfør altså..?.. hehe.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Knipset et par bilder med ringene påmontert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by FriX-244TiC Jøss funka d bilde altså... synes ikke hos meg.. jaja.. ja d er de nye a8 felgene.. jeg skro Iveco.. hehe.. jasså så du skal bli sånn feit lastebil sjåfør altså..?.. hehe.. Iveco? Det va nu åsså nåkka å skru på... hehe ;) Volvopower all the way! Eller Scania for den saks skyld :) Skal nok ikkje bli yrkessjåfør, men litt deltid e ikkje så dumt. Gøy å kjør tung bil.. Skal ha oppkjøring på CE etterhvert.. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by one Knipset et par bilder med ringene påmontert :D Se der ja... Må ikke være flau over å vise fram ringene ;) Liker ikke helt den grillen. Er rett og slett plagsomt med åpningen til panserkroken. Men om du krysser øya, eller ser på litt avstand ser det bra ut =) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Ja den derre åpningen er stygg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg