Ratata Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Noen som har en 10 eller 12 bolt med sperre? For K-link og spiralfjærer. Kan takle en 10-bolt av annen type oxo. I grei stand? Østlandet? Min aksel er død....... :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Si ifra om du kommer over en 12bolt TRUCK aksel til bladfjærer, trenger en jeg og! Hehe :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 selger ikke US Import Autodeler akslinger? Mener jeg såg en anonse i amcar en gang...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Har en jeg. Lav utveksling 2.41:1, men kan skaffe pinjong og greier til ombygging til 3.73:1 utveksling billig. Tror lamelene er begynner å bli litt slitt, er ikke bestandig diffbremsen virker. Akselen står på bilen min nå så kan prøves. Er bladfjærer på bilen min da. Har kjøpt meg 10bolt med skivebremser som skal på nå, derfor selges den, bor i Halden. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Mulig jeg bare bytter innmaten i den jeg har. Er på jakt etter lamell-clutch, og utveksling ca 1:3.40-3.50 Samt stikkakslinger da. Er vel 8,2" kronhjul tror jeg. Mulig jeg kjøper noe nytt oxo. Sjekke litt priser. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg