Gå til innhold

Modda pappas bil

Ranger emnet


ibanez

Anbefalte innlegg

Ok! Søkte litt på forumet, fant en side hvor man kunne legge opp bilder gratis. Vel, da var det gjort, og jeg har nå lagt opp bildene.

Skulle egentlig være av pappa sin bil som jeg modda, men det bildet sugde max, og som den impreza patrioten jeg er modda jeg en impreza, som suger LITT mindre ;) Tips til hva jeg kunne gjort annerledes? Takk.

Originalen er her

impreza.jpg

 

Og modden er her:

impreza_modd.jpg

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra senket den bilen. Det jeg ville gjort for å få den bedre er å fylt med svart mellom

det bakerste hjulet og bakskjermen, dette gjør at det ser mer ekte ut.

Under skjermen forran ser det ut som det er noe blått?

 

Det du kunne gjort for å få den bedre er kanskje noe sportsgitter i grillen forran

og så kanskje du kunne laget noe med lyktene forran? øyelokk el.

 

Ellers vil jeg si det var en bra mod, fint neon under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh takk :) neonet var jeg faktisk ikke helt fornøyd med pga skyggen som kom. øyelokk prøvde jeg meg på, men var for skjelven på musa i lasso tooln, så det skjærte seg :p

jo, det er noe blått der, skal få det bort, og fikse det med fylling. Er ikke helt komplett enda, ser for meg no bakgrunn og slikt også. Brukte forresten tutorialsene til Laarsen tror jeg han kaller seg på bilforum. http://lars.gfxdesigners.com/Bilmodding/ er iaffal url.

Takk til den mannen uansett hvem det måtte være!

Går igang med videre modding nå, kommer med resultater senere

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blugh

litt OFFTOPIC men;

Å senke en slik bil så mye... Det slår meg som dumt å skamsenke en rallyrigget bil.

 

mer off-topic:

 

Det er en original "gubbebil" fra japan. At en konstruktør bruker chassi, drivlinje og motor (allt kraftig forsterket og modifisert) i en motorsportgren betyr ikke automatisk at utgansspunktet er det.

 

Er ikke noe værre å modifisere/style/trimme en Impreza til en gatebil enn en hvilken som helst annen amrikaner/tysker/japse.. Hallo.. VW Golf er brukt i rally!

 

Slike holdninger som en del subaru-eiere har ang. bilene sine irriterer meg faktisk grenseløst.. Setter meg heller inn i WRX'n til Lars Harlem (Powerzone) og kjører av gårde i den enn Petter Solberg sin gamle gateregga STi med mudflaps og dekor..

 

Sånn.. dagens lille utblåsning.. :)

________________

mvh.

 

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rozar

Setter meg heller inn i WRX'n til Lars Harlem (Powerzone) og kjører av gårde i den enn Petter Solberg sin gamle gateregga STi med mudflaps og dekor..

 

Sånn.. dagens lille utblåsning.. :)

Er enig her!

Blir som da jeg nevnte senking på EVO 8... nei, det skulle man ikke ha noe av for det var jo en rallybil!

Jeg ser ikke på EVO som noen rallybil bortsett fra den jeg ser på WRC-sendingene på TV!

EVO 8 er en tøff gatebil synes jeg... og derfro har jeg ikke noe i mot senking på denne.

 

Ja, litt offtopic ble det.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tenkte først det samme. Men så slo det meg at det er jo originalt en gatebil. Kunne ikke du ha tenkt deg en impreza som gatebil? Jo, det tror jeg nok. Om jeg hadde senket en rally impreza hadde jeg forstått poenget ditt, men det gjør jeg desverre ikke nå ;)

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener går kun på utseendet til WRX utgavene, de er satt opp som rallybiler og jeg synes at det ser merkelig ut når de da er skamsenka, men det blir jo smak og behag av det til slutt da, samma som hollywood hoodies'ene som skamsenker og skjørter store SUVer og det som værre er, noen synes jo det og er kult.

 

En standard Impreza uten "rallystyling" som skamsenka og mer gatelbilinspirert styling er meget fett :p

 

Men igjen, smak og behag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår