Gå til innhold

Veglia Borletti.

Bruker
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    GTV6
  • Biltype (eks Audi)
    Alfa Romeo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1987
  • Motor (eks 1.6)
    2,5
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Zagato kammer, Stebro eksos, grøvre stabstag, borrede Brembo skiver, Spraco konfilter, Compomotive TS 3 delte skrudde felger.

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Bak et Nardiratt.

Veglia Borletti.'s Achievements

  1. Jeg stoppet ikke.. Vurderte det slik at det ville blitt totalt kaos hvis alle skulle ha stoppet inni der. Føreren har nok klart seg bra vil jeg tro. Bilen så ikke så ille ut. Mest fronten som hadde fått smellen så det ut som.
  2. Så den inne i en tunell i dag.. rimelig most..
  3. En rally Impreza er jo rimelig lav når den er satt opp for asfalt..
  4. Og siden det bare er en slik i norge... Mange råe biler på Hadeland!
  5. Ser bra ut! :D Hadde en heftig jobb med å polere den. Likevel var den tørr i lakken. Burde blitt Ditecbehandlet eller noe i den duren! Selv om dette er en sjelden bil, så er det nok ikke den heftigste. Var og tittet på en som får kompressor i disse dager.. Mange råe biter på den.
  6. Jeg vet det! ;) Hadde den i garasjen min i sommer. Vi får holde navnet på eieren og bosted hemmelig tror jeg.
  7. Det er den ja! :D Vil se noen flere bilder fra den mye omtalte "garasjen" deres jeg!!
  8. Ja! Det er en 2002 mod Viper GTS ACR Final Edition. ACR betyr American club racing og var en utstyrspakke som hadde 5 punkts seler, BBS felger, litt mer effekt og andre bremser. Final edition er de 360 siste Viper GTS'ene som ble laget. Alle er nummerert. "About The Car: The Final Edition GTS, which debuted at the 2002 Chicago Auto Show (Feb 02), is the last coupe version of the Viper made. Only 360 were produced. Special features include a red with dual stone white striped paint scheme (the same as the 2000 Daytona and American Le Mans Series winning Viper GTS-R), red-stitched, black leather steering wheel and shift knob, and a sequentially numbered dash plaque (1-360). The final edition may or may not be ordered with the ACR package."
  9. Tenkte bare jeg måtte poste.. Nok en Viper har funnet veien til Noregs land. :D
  10. Har ikke en selv, men en kamerat har en, og den ble levert med vinge fra fabrikken.
  11. Jepp, endelig noen som har litt vett i hodet her.
  12. Helt håpløst av Larsen.. Å kjøre en bil i 300 km/t er ikke bare bare. Selvsagt er dette helt umulig å gjøre på en sikker måte på våt og kald asfalt!! Larsen oppfører seg som tidenes drittunge, og det er til å bli fly fobanna av. Han har jo tidligere bevist på utallige program at han mildt sagt er dårlig til å kjøre bil. Måten han girte Lamborghini Countach'en som han lånte på var til å grine av. At han er så stor i kjeften at han sier at "det er få som har kjørt så mye på bane som meg", slår bare tilbake på han selv. Jeg tror ikke det er noen i norge som hadde klart å kontrolere en vannplanende superbil i 300 km/t. Nei, legg ned hele Autofil, bladet og TV programmet, og gi oss noe skikkelig! Skulle vært forbud mot "pupper på rattet" "loff i potta" og " sjekk den spoilern"! En annen ting er faktafeil som dukker opp absolutt overalt! Sist gang jeg så programmet klarte Jan Erik å si at en Lamborghini Countach aldri ble levert med bakvinge. Selvsagt: feil. Fjern Larsen og la Tommy Rustad overta!
  13. Ferrari er for folk som setter pris på kjøreegenskaper for alle penga. Lambo er for posører. Slik har et bestandig vært, og slik kommer det til å bli, selv etter Audis inntog. Og en Ferrari 360 er en veldig komfortabel bil.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår